نمایشگاه گروهی عکس‌های تبلیغاتی «طعم عکس ۲» از روز جمعه ۲۲ مرداد ۹۵ در گالری «آریا» گشایش می‌یابد.

   پس از برگزاری نمایشگاه گروهی عکس‌های تبلیغاتی «طعم عکس» با موضوع مواد غذایی در شهریورماه سال گذشته، این‌بار عکاسان این نمایشگاه به سرپرستی الهه مقدم و یداله ولی‌زاده، نگاه خود را پیرامون موضوع «نوشیدنی‌ها» با علاقه‌مندان به اشتراک خواهند گذاشت. همچنین در حاشیه‌ی برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی پیرامون عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برای علاقه‌مندان برگزار خواهد‌ شد.

   در توضیح این نمایشگاه آمده‌ است: « عکاسی تبلیغاتی مفهومی، نگاه تازه و خلاقانه‌ای به ثبت یک محصول ورای نگام عام و متداول دارد. نگرشی عمیق که بیننده را به تامل و تفکر وا خواهد‌ داشت. گویی در پس یک عکس داستان و پیامی نانوشته پنهان مانده که کشف این راز و بازیافتن کلید معمای آن تنها به عهده مخاطب است.»

   سعیده ابراهیمی، عباس براتی، مریم بنی‌اسدی، سیاوش جهان‌بین، لیلا حیدری‌فرد، سحر خسرو‌جردی، مازیار خلیقی، ملیحه دهقان، جعفر رستگارجم، علیرضا رفایی، رضا سلطانی، آلاله سلیمانی، میلاد صائمی، پدرام صفرزاده، حمید عطائی‌منزه، مجتبی غلامی، سارا غلامیانی، حامد فخاران، حامد فضل‌الهی، مهدی کاشی‌زاد، مرتضی محمودی، سارا منوچهریان، پریسا نارنجی، بهمن نجفی و اشکان یدالهی عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

گشایش: جمعه ۲۲ مرداد – ساعت ۱۶ تا ۲۰
این نمایشگاه تا روز دوشنبه یکم شهریور ماه ۹۵ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ (جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰) برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
گالری آریا: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌ راه دکتر بهشتی، کوچه زرین، پلاک ۱۰