سومین نمایشگاه انفرادی عکس‌های مهدی منصوری با عنوان «مادام باتر فلای» از روز جمعه ۱۹ شهریورماه ۹۵ در گالری گلستان گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه ۱۶ قطعه عکس در ابعاد ۶۰×۸۵ سانتی‌متر به نمایش گذاشته خواهد‌ شد که برگرفته از اپرای«مادام باتر فلایِ» «پوچینی» آهنگساز ایتالیایی است و برروی زندگی، آگاهی و مرگ تمرکز دارد. 

   آثار نمایشگاه«مادام باتر فلای» به‌غیر از دو عکس «تولد» و «آگاهی» با تکنیک انعکاس ثبت شده‌ است. در واقع، در این آثار هنرمند از آینه‌های شکسته‌شده بهره گرفته و از انعکاس تصویر مورد نظرش در آینه عکاسی کرده‌است. منصوری در ارائه‌ی این آثار سعی داشته تا فضای کلاسیک را به مخاطب خود القا کند. در همین راستا، وی برای آثارش قاب‌های کلاسیک طلایی رنگی را برگزیده که یادآور آثار «فرانسیس بیکن» نقاش معروف قرن بیستم است.

   همچنین در این نمایشگاه، فتو‌کلاژهایی ارائه خواهد‌ شد که  با محوریت موضوعاتی در رابطه با زندگی انسان معاصر کار شده و برای بیان مفهوم مورد نظرش از چهره‌هایی چون لیلی گلستان، الناز شاکردوست و … استفاده کرده و به نوعی روند زندگی زنان را گام‌به‌گام  به نمایش گذاشته‌ است.

   مهدی منصوری عضو انجمن عکاسان ایران است و از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ بر روی طراحی عکاسی متمرکز بوده‌ است. وی حضور در پانزده نمایشگاه گروهی و دو نمایشگاه عکس انفرادی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

   نمایشگاه«مادام باتر فلای» تا چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۹۵ در گالری گلستان دایر خواهد‌ بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری گلستان به نشانی تهران، دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ مراجعه کنند.