دبیرخانه‌ی جشنواره بین‌المللی عکس «خیام» فراخوانی جهت تعویض کتاب‌های عکس مربوط به دومین دوره این جشنواره، به دلیل مشکل چسب و صحافی، منتشر کرده است.



   بر این اساس، شرکت‌کنندگان دومین جشنواره بین‌المللی عکس خیام می‌توانند حداکثر تا ۲۵ شهریور ۹۵ با هماهنگی قبلی به دبیرخانه جشنواره مراجعه کرده٬ کتاب قبلی را تحویل داده و یک جلد کتاب جدید تحویل بگیرند. بدیهی است این تعویض فقط شامل کتاب‌هایی می‌شود که جلد و صحافی آن باز شده و کتاب‌هایی که ایرادهای دیگر ناشی از استفاده نادرست داشته‌ باشند (مانند آب‌خوردگی یا پاره شدن اوراق و…) شامل تعویض نمی‌شوند.



   همچنین شرکت‌کنندگان استان تهران که هنوز کتاب و DVD خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند تا ۲۵ شهریورماه سال جاری برای دریافت آن اقدام کنند. با توجه به گذشت ۲ سال از برپایی جشنواره و چندین بار ارسال ایمیل و پیامک٬ پس از این تاریخ دبیرخانه مسئولیتی در قبال تحویل کتاب نخواهد داشت.



   کتاب و DVD شرکت‌کنندگان شهرستانی نیز به مراکز استان ارسال شده و می‌توانند با مراجعه به این لینک از محل دریافت کتاب مطلع شوند. لازم به ذکر است که کتاب و DVD به صورت رایگان به تمامی شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. حتی شرکت‌کنندگانی که عکس آن‌ها به جشنواره راه‌نیافته نیز کتاب و DVD را دریافت خواهند کرد.



   همچنین به اطلاع می‌رساند کتاب سومین دوره جشنواره در دست چاپ بوده و نمایشگاه آثار این دوره از جشنواره، مراسم اهدای جوایز و کتاب٬ پس از آماده شدن کتاب با اطلاع‌رسانی به شرکت‌کنندگان از طریق ایمیل و پیامک برگزار خواهد‌ شد. 



تماس با  دبیرخانه:

نشانی: تهران٬ خیابان شریعتی٬ پایین‌تر از پل سیدخندان٬ کوچه بسطامی٬ پلاک ٬۳۵ واحد ٬۲ خانه هنر خیام (کلوپ عکس فوکوس)

تلفن: ۸۸۵۱۸۴۵۷

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۸ تا ۱۶.