نمایشگاه طراحی، نقاشی، مجسمه، عکس، چیدمان، چاپ دستی، هنر مفهومی و دیجیتال آرت با عنوان «این خانه» با کیوریتوی بهنام کامرانی از روز جمعه ۲۶ شهریور ۹۵ در گالری ایرانشهر گشایش می‌یابد.

   مریم اسپندی، امین آقایی، فرید امین‌الاسلام، طاهر پورحیدری، علیرضا چلیپا، مهدی حسینی، ستاره حسینی، بهروز حشمت، واحد خاکدان، وحید داناییفر، رئوف دشتی، اشکان صانعی، کامبیز صبری، حامد صحیحی، قدرت‌الله عاقلی، جمال عرب‌زاده، کیارنگ علایی، شادی قدیریان، محسن محمودیزاده، امین نورانی، حامد نوری، کسری گلرنگ و صبا معصومیان از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

   بهنام کامرانی، گردآورنده‌ی این مجموعه در بیانیه‌ی نمایشگاه می‌نویسد: «خانه بزرگ‌ترین قدرت‌هاى ترکیب‌کننده‌ى اندیشه، خاطره و رویاى آدمى است.گذشته و حال و آینده در دینامیسمى پویا در اندیشه‌ى خانه حضور دارند. خانه گهواره‌اى بزرگ است که ما مدیون آنیم و مکانى است مهم براى سکونت خاطراتمان. مکان‌ها و اشیاء خانه احساس تعلق را در ما زنده مى‌کنند و نمى‌گذارند خاطراتمان مه آلود شوند. خانه با شرایطى تاریک، محل جنایت، جایگاهى براى مرگ وجایى متروک و کنار افتاده نیز مى‌تواند باشد.

   آثار حاضر جنبه‌هاى مختلفى از سکونتگاه را نشان مى‌دهند. جنبه‌هایى که با رسانه‌هاى مختلف، محملى هستند براى دیدار و اندیشه در موضوعِ خانه.»

گشایش: جمعه ۲۶ شهریور – ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید از این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ۶ مهر ۹۵، روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰، روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری روزهای شنبه تعطیل است.
گالری ایرانشهر: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۶٩