به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از عکس‌های دیده‌نشده از جنگ تحمیلی با عنوان «با حماسه‌ سازان» از روز جمعه ۲ مهرماه ۹۵، ساعت ۱۶ در «گالری ملک‌الشعرای بهار» باغ موزه قصر گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه که توسط انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران و با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران و باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود، ۳۴ فریم عکس مربوط به دوران جنگ تحمیلی از ۲۵ هنرمند عکاس که تا کنون دیده نشده‌اند، نمایش داده می‌شود.

   امیر لطفیان، حمید پورجبار، سعید صادقی، مهناز نورالهی‌فر، محمدحسین حیدری، بهزاد پروین‌قدس، محسن شاندیز، اباصلت بیات، احمد علیزاده‌نوحی، مهدی کاشیان، سید عباس میرهاشمی، مرتضی خاکی، شهید محسن چوبدار، سعید حاجی‌خانی، مرحوم محمد رازدشت، منوچهر قلم‌چی، احمد جان میرزایی، علیرضا شکاری، جهانگیر رزمی، مهرزاد ارشدی، علی غفاری، بهرام محمدی‌فرد، جاویدالاثر کاظم اخوان، شهید داریوش گودرزی‌کیا  و محمدی از عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند. 

   حمید فروتن، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران درباره‌ی این نمایشگاه می‌گوید: « تصمیم داشتیم عکس‌هایی از دوران پس از جنگ را نمایش دهیم، اما جمع‌آوری عکس‌ها به زمان نیاز داشت و برای آن‌که بتوانیم این نمایشگاه را در هفته دفاع مقدس برگزار کنیم، به نمایش عکس‌های دوران جنگ اکتفا کردیم.»

   شایان ذکر است در طول برگزاری این نمایشگاه، دو کارگاه آموزشی درباره عکاسی جنگ با حضور علی فریدونی و سعید فرجی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۹۵، از ساعت ۱۲ تا به ۲۰ به باغ‌موزه قصر به نشانی تهران، خیابان شریعتی، میدان پلیس مراجعه کنند.