نمایشگاه انفرادی عکس‌های حامد غلامی با عنوان «گز نگاره‌ها» از روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۹۵، ساعت ۱۸ با همکاری دانشگاه زابل در شهر زابل برگزار می‌شود.

   جمع‌آوری عکس‌های این مجموعه به مدت ۶ سال طول کشیده و نهایتاً در دو بخش مستند اجتماعی و طبیعت نمایش داده می‌شوند. در بیانیه‌ی این نمایشگاه آمده‌است: «درخت گز در منطقه‌ی سیستان واقع درشمال سیستان‌وبلوچستان به‌عنوان نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر خشکسالی‌ها قلم‌داد می‌شود، به‌طوری که پس از کاشت این درخت در سطح زمین سال‌ها بدون آب بزرگ می‌شود.

   منطقه سیستان ۱۸ سال است که با خشکسالی رودخانه هیرمند و پس از آن تالاب بین المللی هامون دست و پنجه نرم می‌کند. «گز نگاره‌ها» به‌عنوان تصاویری از ایستادگی مردم منطقه سیستان است.»

   حامد غلامی متولد ۱۳۷۱، نخستین تجربه‌ی حضور خود را در عرصه هنر با نقاشی و سپس هنرعکاسی آغاز کرد. وی مهم‌ترین هدف خود را نشان دادن سیستان و بلوچستان با تمامی زیبایی‌ها و کاستی‌هایش می‌داند.

   بازدید از این نمایشگاه تا روز یکشنبه ۱۱ مهرماه ۹۵ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۱ در در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه زابل به نشانی زابل، خیابان هامون، سایت قدیم دانشگاه زابل ادامه دارد.