فیلم بلند «سوگ» به کارگردانی مرتضی فرشباف همراه با جلسه نقد و بررسی آن، سه‌شنبه ۱۳ مهرماه ۹۵ از ساعت ۱۷ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

    بنا به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ فیلم "سوگ" ساخته مرتضی فرشباف محصول سال ۱۳۸۹ به مدت ۸۲ دقیقه با بازیگری شراره پاشا،کیومرث گیتی، امیرحسین ملکی، عادل یراقی و صدای پیمان معادی و سحر دولتشاهی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید. همچنین پس از نمایش فیلم هم جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور مجید اسلامی از منتقدان سینمایی برگزار می‌شود.

   داستان فیلم از آنجا شروع می‌شود که نیمه‌شب دعوای شدیدی میان زن و شوهری در‌می‌گیرد. آنها که در خانه یکی از نزدیکان هستند، شبانه بیرون می‌زنند، اما فرزندشان را همراه خود نمی‌برند. اتفاق بدی می‌افتد…

  مرتضی فرشباف در گنبدکاووس به دنیا آمده و و لیسانس رشته هنرهای زیبا از دانشگاه هنر تهران را دریافت کرده و از سن ۱۸ سالگی به عنوان کارگردان، نویسنده و فیلمبردار مشغول کار بوده است. او پنج فیلم کوتاه با نام‌های هالووین، فرش، تاکسی، پولکی و باد هر کجا بخواهد می‌وزد ساخته و با زنده‌یاد عباس کیارستمی همکاری داشته است و «سوگ» نخستین فیلم بلند او به شمار می‌آید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه نمایش فیلم، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۷ به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل‌کنند.