نمایشگاه عکس‌های «نصرالله کسراییان» از جمعه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۵ در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. 

  در این نمایشگاه ۸۰ عکس با تکنیک آنالوگ (اسلاید) به نمایش گذاشته می‌شود و  بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه، صرف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد. به گفته‌ی این هنرمند از آنجا که این نمایشگاه با هدف خاصی برگزار می‌شود، تلاش شده تا مجموعه متنوعی از عکس‌های متعلق به دوره‌های کاری متفاوت در آن عرضه شود. 

   نصرالله کسرائیان متولد ۱۳۲۳، پدیده متمایزی در عکاسی معاصر ایران به شمار می‌آید. کتاب «سرزمین ما ایران» یکی از موفق‌ترین مجموعه عکس‌های کسراییان است. کتاب کویر او نیز حاصل ۳۰ سال عکاسی از کویرهای ایران است. از دیگر کتاب‌های منتشر شده ایشان می‌توان به یک تجربه، ترکمن‌های ایران، دماوند، اصفهان، عشایر ایران، قشقایی‌ها، بازارهای ایران، کردهای ایران، تخت جمشید، جنوب، شمال، بلوچستان و… اشاره کرد. 

   «گزارش یک زندگی» عنوان آخرین اثر این هنرمند است که مروری نسبتا همه جانبه بر عکس‌های نصرالله کسرائیان است که در طی پنجاه سال گرفته شده‌است و به نوعی پرونده کاری ایشان را در این سال‌ها نشان می‌دهد.

گشایش: جمعه ۳۰ مهر – ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۷ آبان‌ماه ۹۵ از ساعت ۱۰ تا ۱۹ ادامه دارد. 
نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور: تهران، خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، خیابان شهید جباریان (فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳