نمایشگاه گروهی عکس «خیابان ولیعصر» به انتخاب مهدی وثوق‌نیا از روز جمعه ۳۰ مهرماه ۹۵ در گالری راه‌ابریشم گشایش می‌یابد. 

   رابعه آرین فر، فرزانه پژوهش، ساجده عرفانی، امیر علیمی، پگاه فراحی شاندیز، مژده فخری، گلناز زیبنده‌خو، آیدا نخلبند و سروش نعیمی‌ذاکر از عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند. 

   مهدی وثوق‌نیا در بیانیه این نمایشگاه می‌نویسد: «در ازدحام روزمرگی‌های زندگی شهری، ثبت خیابان‌های پوشیده شده با آسفالت و حاشیه‌های آن، بستری مهم برای واکاوی شهر به حساب می‌آیند. مکانی که در طول تاریخ عکاسی موضوع عکاسان بوده و ثبت و عرضه آن در قالب کتاب و نمایشگاه همواره قابل تأمل و بررسی است.

   در همین راستا ثبت بی‌واسطه ی «خیابان ولیعصر» به عنوان یکی از شاهراه‌های مهم کلان شهر تهران، که تاریخ و فرهنگ پایتخت را از «میدان راه آهن» تا «میدان تجریش» در خود جای داده اولین انگیزه‌ی شکل گیری این گروه در یک کارگاه عکاسی مستند بوده است. آنچه که اکنون به تماشایش نشسته‌اید مجموعه عکس‌های آن کارگاه است.

   در امتداد مسیر هجده کیلومتری «خیابان ولیعصر» بسیاری از مهم‌ترین مراکز اجتماعی، اقتصادی، تفریحی و آموزشی جای گرفته‌اند؛ این موضوع سبب تنوع دیداری گسترده در چشم اندازهای شهری و کار عکاسانی شده که تلاش کرده‌اند در زمانی نزدیک به یک‌سال کنش عکاسانه‌ی خود را در این خیابان به گونه‌های متفاوت شکل دهند.

   در انتها ذکر این نکته ضروری است که اگرچه کار بر روی پروژه‌های شهری نظیر «خیابان ولیعصر» به دلیل تغییرات دائمی این بستر‌ها می‌تواند به‌عنوان مجموعه‌هایی طولانی مدت ادامه داشته‌باشد، اما در مجموعه‌ی پیش رو تنها به تصویر کشیدن بخشی از زمان حال این خیابان (۱۳۹۴-۱۳۹۵) مدنظر بوده‌است.» 

گشایش: جمعه ۳۰ مهرماه – ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید از این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه ۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ (روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰) ادامه دارد. 
گالری روزهای شنبه و تعطیلات رسمی، تعطیل است. 
گالری راه‌ابریشم: تهران، خیابان لواسانی غربی (فرمانیه)، بین خیابان آبکوه و آقایی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲