نمایشگاه عکس‌های افشین آریافر با عنوان «وهم» از روز جمعه ۲۸ آبان‌ماه ۹۵، ساعت ۱۷ در گالری گلستان گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه ۱۷ عکس در ابعاد ۶۰×۹۰ سانتی‌متر به نمایش در می‌آید. در بیانیه‌ی این نمایشگاه به قلم افشین آریافر آمده است:

   «حمام مکانی درگیر با اوهام و خرافه ‌اما در‌آمیخته با تن آدمی است. آن هم از نوع حمام‌‌های قدیم که دیگر رو به ویرانی گذارده است .جایی برای زدودن پلشتی‌ها و گاه و بی‌گاه محلی برای مرگ و وهم و خیال و جن و پری.

   مجموعه عکس‌ها روایت بی‌واسطه‌ای است که خود توان ارتباط را بر می‌انگیزد. حضوری کوتاه در بستری وهم آلود. چه بسیار کسان که رگ زدند و رگ زدنشان در این سیاه دخمه‌ای که حمام بود. چه مادران باکره‌ای که روحشان هنوز در برزخ این سیاهی سرگردان است. چه دلاله زنانی که در پی ربودن روح دختری معصوم به انگیزشی ملال‌آور واسطه وصل می‌شدند و حال نام‌های بی‌شماری که آمدند و رفته‌اند زین جا.»

   افشین آریافر متولد ۱۳۵۳، کارشناس ارشد پژوهش هنر از سال ۱۳۸۱ فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه طراحی گرافیک و عکاسی آغاز کرد. تدریس، عضویت در انجمن طراحان گرافیک ایران و خانه مطبوعات فارس، برگزاری چندین نمایشگاه عکس و … در کارنامه هنری وی دیده می‌شود.

   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز چهارشنبه ۳ آذرماه ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری گلستان به‌نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ مراجعه کنند.