عکاس: نیکا نورسته

​   
   شرایط ثبت‌نام در ۲۳ دوره حضوری آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» در سطوح مختلف مقدماتی و پیشرفته برای ترم‌ زمستان ۹۵ اعلام شد. 

​   بر این اساس، متقاضیانی که به تازگی قصد ورود به دنیای عکاسی را دارند می‌توانند از کلاس‌های «عکاسی مقدماتی»، «شناخت نور، منابع نور و نورپردازی»، «مبانی هنرهای تجسمی در عکاسی»، «کارگاه عملی عکاسی پایه» و همچنین کلاس‌های آموزش نرم‌افزارهای مرتبط با عکاسی همچون «فتوشاپ»، «لایت‌روم» استفاده کنند. 
 
​   شایان ذکر است با توجه به درخواست برخی متقاضیان شاغل یا ساکن شهرستان، یک دوره کوتاه‌مدت و فشرده «عکاسی مقدماتی» هم طی یک هفته در دی‌ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.
 
​   اما متقاضیانی که پیش از این مراحل آموزشی مقدماتی عکاسی را طی کرده و هم اکنون علاقه‌مند به فعالیت‌های استودیویی هستند، می‌توانند با شرکت در کلاس‌هایی چون «عکاسی پرتره ۱ و ۲»، «عکاسی تبلیغاتی» و «کارگاه کاربردی عکاسی تبلیغاتی» آموخته‌های مقدماتی خود را کاملتر و کاربردی‌تر کنند.
 
​   برای علاقه‌مندانی که تمایل به دنبال کردن عکاسی به صورت یک مدیوم هنری یا استنادی را دارند نیز چندین کلاس تخصصی از جمله «عکاسی فاین آرت»، «کارگاه عکاسی مستند معاصر ۱»، «فتومونتاژ»، «کارگاه آزاد عکاسی»، «کارگاه عکاسی مستند» و همچنین دوره‌های تخصصی دیگری همچون «عکاسی تئاتر»، «عکاسی طبیعت، چشم‌انداز»، «نقد عکس» و «مبانی و تجزیه تحلیل تصویر» در نظر گرفته شده است. 



   کلیهٔ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ این کلاس‌ها، اطلاع از سرفصل‌های دروس مختلف و آشنایی بیشتر با مدرسان به این لینک مراجعه کرده یا هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ با شماره تلفن‎های ۸۸۱۰۶۱۴۲ و ۸۸۱۰۶۱۴۳ در تهران تماس بگیرند.

​   از کلیهٔ متقاضیان آموزش غیر حضوری هم دعوت می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ دوره‌های آموزشی آنلاین «سایت عکاسی» راهنمای مدرسه آنلاین عکاسی را مطالعه کنند.