علی‌اکبر شیرژیان از سوی فستیوال عکس Kolga تفلیس در گرجستان به عنوان کیوریتور نمایشگاه با عنوان «عکاسی ایران» انتخاب شده است.
 
  طبق اعلام این عکاس ایرانی، تمامی عکاسان علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند یک یا دو مجموعه عکس با حداقل ۵ تا ۱۵ فریم و استیتمنت آن را نهایتا تا ۳۰ بهمن ۹۵ به آدرس ایمیل ali_shirjian@yahoo.com ارسال کنند.
 
  علی‌اکبر شیرژیان پس از بررسی آثار ارسالی تعدادی از مجموعه‌ها را انتخاب و با عکاسان آنها برای هماهنگی جزییات نمایشگاه تماس خواهد گرفت. 

  گفتنی‌ست فستیوال Kolga بهار ۹۶ در گرجستان برپا می‌شود و هزینه چاپ عکس‌ها را در قطعی که کیوریتور در نظر دارد به عهده خواهد گرفت و بعد از نمایشگاه عکس‌های پرینت شده به عکاسان شرکت‌کننده اهدا خواهد شد.
 
  آثار ارسالی می‌توانند در تمامی ژانرهای عکاسی تولید شده باشد و محدودیتی از نظر سبک کاری وجود ندارد. شایان ذکر است که کیوریتور این نمایشگاه درصدد انتخاب مجموعه‌هایی است که ضمن رعایت استاندارد عکاسی محتوایی از واقعیت و فرهنگ ایران به زبان جهانی را بازتاب بدهند.
 
  فستیوال عکس Kolga تفلیس از ۱۶ سال پیش در قالب هفته عکسی به میزبانی شهر تفلیس فعال است و امسال علاوه بر نمایشگاه و رقابت عکاسی، به ارائه ورکشاپ، لکچر و جلسات بررسی پورتفولیوی عکاسان هم می‌پردازد.