در ادامه برنامه نمایش فیلم در دوره چهل و ششم سینما تک و در بخش «ژان لوک گدار: یک بارگذاری مجدد (بخش دوم)» فیلم‌های «دور از ویتنام» و«سر و صداهای بریتانیایی» از ژان لوک گدار، روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۵، ساعت ۱۶ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

   فیلم «دور از ویتنام» محصول سال ۱۹۶۷ به مدت ۱۸ دقیقه و فیلم «سر و صداهای بریتانیایی»، محصول سال ۱۹۶۹ به مدت ۴۹ دقیقه، به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی نمایش داده خواهد شد.

   فیلم «سر و صداهای بریتانیایی» ساخته‌ی ژان لوک گدار، از همان نخستین نمای آغاز فیلم، حمله‌ی انتقادی خود را به ایدئولوژی و دیدگاهِ جهانی‌ای که در خدمتِ پایدار کردن شیوه‌ی تولید سرمایه‌داری بورژوازی و استثمار ملازم و همراه آن است و توسط گردانندگان دست‌آموز رسانه‌های ارتباط جمعی با اصواتی پخش می‌شوند و با تصاویری بازتاب می‌یابد، معطوف می‌کند.

   از وسط پرچم بریتانیا، مشت گره‌کرده‌ای بیرون می‌آید؛ مشت گره‌کرده‌ای که با ضربه‌ای شدید پرچم را پاره می‌کند، در عین حال به نظر می‌رسد که از پرده‌ی سینما هم با همان شدت بیرون می‌زند. صدایی اعلام  می‌دارد: «بورژوازی، دنیایی در صورت ظاهر خود خلق کرده است. رفقا بیایید این صورت ظاهر را نابود کنیم.»

   علاقه‌مندان می توانند برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در سالن سینما تک به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.