نمایشگاه گروهی عکس«هفت نگاه»؛ مجموعه‌عکس‌های منتخبی از دانشجویان عکاسی دانشگاه پیام نور، تبریز از روز شنبه، ۱۴ اسفندماه ۹۵، ساعت ۱۷ در گالری مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز گشایش می‌یابد.

   احمد گل‌محمدی فخری، اسد راستگوی‌سار، رضا جهدی، زهرا خداداده، سمیرا آقاویردی، مسعود هدایتی و یلدا شیری از عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند که مجموعه‌عکس‌هایشان توسط محسن بایرام‌نژاد، مدرس دوره و نمایشگاه‌گردان، انتخاب شده و نمایش خواهد یافت.

   همچنین مراسم افتتاحیه و رونمایی از کتاب عکس نمایشگاه روز شنبه، ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۵، ساعت ۱۷ در گالری مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

   در بخشی از مقدمه‌ی نمایشگاه و کتاب عکس مربوطه به‌قلم محسن بایرام‌نژاد چنین آمده است: «یکی از ایده‌آل‌های عکاسی جدی و فکرشده، رهایی‌یافتن از بال و پر زدنِ بیهوده جهت خودنمایی و موفقیت‌جویی است. عکاس هدفمندی که راه خود را بر اساس دغدغه‌های شخصی‌اش پی می‌گیرد، بی‌توجه به حاشیه‌های انرژی‌بر، تمرکز خود را به اشتراکِ ماحصل زندگی خویش با مخاطب صرف می‌کند.

   مخاطب آثار نیز در رابطه‌ای مستقیم، با درک کیستی عکاس و چیستی دغدغه‌هایش، وی و اثر او را جدی تلقی خواهد کرد. این نکته‌ی الهام‌بخش، موضوعی‌ست که بارها در کلاس مذبور برجسته شده و عکاسان حاضر در این نمایشگاه، در پاس‌داشتِ همین دیدگاه به فعالیت پرداخته‌اند.»

   بازدید از این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن به‌نشانی تبریز، اول سربالایی ولیعصر ادامه دارد.