۱۷ زن عکاس ایرانی روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه عکس‌های خود را با روایتی متفاوت در نمایشگاه «فصل هشتم» در گالری الهه به نمایش می‌گذارند.

   «فصل هشتم» روایتی است از نگریستن! نگریستن به زن، نگریستن به محالِ زبان است. دیدنی است وَرا و والای تمامیِ دیدن‌ها… تمنائی آن‌قدر شگرف و محال که «ندیدن» است. چراکه تلاشی‌ست در نگریستن به مرزهای زبان و به نیّتِ محال و نافرجام امّا اجتناب‌ناپذیرِ نگریستن به ورای آن؛ نگریستن به زن؛ شعر.

  مهسا احرابی فرد، فرزانه خادمیان، سولماز دریانی، سمیرا داورفرا، مریم رحمانیان، مریم زندی، آذین زنجانی، سارا ساسانی، مریم سعیدپور، اعظم شادپور، سمانه غلام نژاد،  لیلا قدرت الهی‌فرد، سحر مختاری، مریم مجد، مهین محمدزاده، بیتا هادیان و شکوفه هاشمیان در این نمایشگاه با نگاهی متفاوت به زن می‌گویند: «و چه غریب است که زنی بنگرد به زن و زنانه‌گی… آن‌قدر غریب که در وصف و حیطه‌ی زبان نگنجد. شعری بیاندیشد به شعری… محالی وَصافِ محالی دگر باشد… و این به‌راستی روبه‌روئیِ آینه‌هاست و ضیافتِ تولیدِ بی‌انتهای تصاویر و معناها…آری، دمی غرق شدن است در بی‌کرانه‌گی زبان… نگریستن از پشت پلک‌های زبان».

   موسسه راز و گالری الهه با همکاری روزنامه همدلی از سه‌شنبه ۱۷ اسفند تا پنجشنبه ۱۹ اسفند نمایشگاهی از گزیده عکس‌های این زنان هنرمند سرزمینمان برپا می‌کند تا شما را میهمان نگاهی‌نو و متفاوت به زن‌امروز کنند.

   نشانی: گالری الهه، خیابان آفریقا، انتهای خیابان گلفام، سمت راست، بن بست امینی، پلاک ۳

   ساعات بازدید: ۱۶ الی ۲۰