نگارخانه و مرکز هنری کاخ سعدآباد از روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه ۹۶ ساعت ۱۶، نمایشگاه عکس‌های مرتضی مرادلی با عنوان «شب‌های ایران» را در معرض نمایش  بازدیدکنندگان می‌گذارد.

   در این نمایشگاه، مجموعه آثار عکاسی شده از بناها، آثار تاریخی و مناظر طبیعت ایران به همراه مناظری از آسمان شب با استفاده از تکنیک‌های عکاسی طولانی مدت، تک فریم، پانوراما و نورپردازی‌های ویژه به نمایش گذاشته می‌شود.

   همچنین در هر یک از این عکس‌ها، نشانه یک پدیده آسمانی همچون کهکشان، صورت فلکی و ستارگان که در شهرهای بزرگ به خاطر وجود آلودگی نوری شهرها، قابل رویت نیست در کنار بناها و آثار تاریخی ایران قرار داده شده تا به بیننده جلوه‌ای دیگر از نور را در زمین و آسمان نشان داده شود.

   مرتضی دادلی متولد ۱۳۵۷ در تهران، تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رسانده است و عکاسی را در دانشکده هنرهای زیبای تهران گذرانده است. دادلی عضو انجمن عکاسی میراث فرهنگی و انجمن عکاسان ایران و عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی فیاپ است. برگزاری ۵ نمایشگاه انفرادی عکاسی، حضور در چندین نمایشگاه گروهی، همچنین انتشار و چاپ عکس  و مقاله در مجلات مختلف از جمله؛ مجله‌های آسمان شب، سفر و سرزمین من (همشهری) و … در کارنامه هنری وی دیده می‌شود.

   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۹۶ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نگارخانه مجموعه فرهنگی کاخ سعدآباد به‌نشانی تهران، میدان تجریش، میدان دربند مراجعه کنند.