نمایشگاه عکس‌های نازنین ازدیاری با عنوان «سیر تکاملی» از روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه ۹۶ در گالری ژاله گشایش می‌یابد.

   نازنین ازدیاری، تحصیلات خود را در دانشگاه‌های کانادا و فرانسه گذرانده و ضمن تجربه در کارهای پژوهشی و دانشگاهی از سال ۲۰۰۹ شروع به عکاسی به صورت آزاد کرده است. او بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در هشت نمایشگاه گروهی عکس در نقاط مختلف دنیا شرکت کرده است و در رزومه‌ی هنری وی از سال ٢٠١٢  تا ٢٠١۵ سه نمایشگاه انفرادی در پاریس، تهران و مونترال نیز دیده می‌شود.

   گالری ژاله که سال گذشته افتتاح شده، توان و برنامه‌ی خود را بر روی نمایش آثار هنرمندانی که علیرغم داشتن استعداد و کیفیتی حرفه‌ای و قابل قبول در آثارشان در ازدحام برنامه‌های شلوغ و پرترافیک گالری‌های تهران فرصت نمایش آثارشان به‌دست نمی‌آید، گذاشته است.

   به نظر می‌رسد رویکرد نمایش آثار بیشتر به سمت هنر معاصر و نیومدیا باشد و بتوان کارهای جذابی را از هنرمندانی با پتانسیل کاری بالا و حرفه‌ای اما کمتر دیده شده بر روی دیوار این گالری به تماشا نشست.

   علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه عکس‌های نازنین ازدیاری می‌توانند از روز جمعه یکم اردیبهشت‌ماه به مدت ۲ هفته همه‌روزه (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به گالری ژاله به نشانی تهران، خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک ۳ مراجعه کنند.