در پی برگزاری مجمع عمومی سالانه، انتخابات بازرسان انجمن روز ۱۸ خردادماه ۹۶ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

   در دستور جلسه مجمع عمومی آمده است که پس از گزارش سالانه رییس هیات مدیره، خزانه دار و بازرسان فعلی انجمن انتخاب اعضای جدید بازرسان در دستور کار قرار گرفته و با آرای عکاسان مطبوعاتی عضو انجمن و تحت نظارت نماینده سازمانهای کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازرسان جدید انجمن شامل ۲ عضو اصلی و یک عضو علی البدل ۱ سال آینده انتخاب خواهند شد.

   شرایط کاندیداتوری جهت بازرسان، طبق تبصره ۳ ماده ۲۵ و ماده ۱-۳۷ الی ۷-۳۷ اساسنامه بوده و اعضای اصلی انجمن که مایل به کاندیداتوری در انتخابات فوق بودند نیز می‌توانستند تا ۱۶ خردادماه ۹۶ با ارائه درخواست کتبی و کپی و اصل مدارک مندرج در اساسنامه به دبیرخانه انجمن مراجعه و یا به نشانی dabirkhaneh.ipja@gmail.com ایمیل ارسال کنند.

شرایط کاندیداتوری جهت بازرسان:

– ماده ۲۵ تبصره ۳:
هیچکس نمی تواند در بیش از یک انجمن صنفی عضو هیأت مدیره یا بازرسان باشد.

– ماده ۳۷ شرایط انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان:

۱-۳۷ ) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲-۳۷ ) داشتن حداقل ۳۰ سال تمام سن.
۳-۳۷ ) نداشتن سابقه محکومیت کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شود.
۴-۳۷ ) مشهور به حسن شهرت و امانتداری.
۵-۳۷ ) عضو انجمن صنفی بوده و از مدت عضویت وی حداقل دو سال کامل گذشته باشد.
۶-۳۷ ) متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۷-۳۷ ) دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر و حداقل داشتن ۵ سال تجربه مفید کاری یا دارا بودن مدرک کاردانی و حداقل ۷ سال تجربه مفید کاری یا دارا بودن مدرک دیپلم و حداقل ۱۰ سال تجربه مفید کاری و یا داشتن ۱۵ سال تجربه مفید کاری در حرفه عکاسی مطبوعاتی.

تذکر ۱ :
همراه داشتن کارت معتبرانجمن جهت شرکت در انتخابات الزامی است.

تذکر ۲ :
هر عضو اصلی انجمن می تواند با در دست داشتن کارت معتبر انجمن و وکالت نامه کتبی از طرف یکی از اعضای اصلی دیگر انجمن که قبل از انتخابات در دبیرخانه به ثبت رسیده باشد، به جای ایشان رای دهد.

   از اعضای انجمن درخواست می‌شود تا جهت صدور کارت معتبر انجمن پیش از تاریخ مجمع اقدام کنند. در ضمن اعضا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه انجمن تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنند.

آدرس دبیرخانه انجمن : تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه نوشهر، پلاک ۱۵، طبقه ۴، واحد ۷.
تلفن تماس : ۸۸۳۲۸۴۲۲ | همراه : ۰۹۳۶۱۸۳۴۵۱۱
روز و ساعات کاری دبیرخانه : شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر