گالری هپتا از روز جمعه ۲۷ مردادماه ۹۶ میزبان نمایشگاه عکس‌های افشان ستاره با عنوان «گذر» و به انتخاب شادی قدیریان خواهد بود.



   در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه انفرادی افشان ستاره است، ۲۲ عکس در ابعاد ۱۰۰×۷۰، ۷۰×۵۰ و ۴۰×۳۰ به نمایش گذاشته می‌شود. این هنرمند در توضیح فضای این مجموعه می‌گوید:



   «زمانی که بر روی این این مجموعه کار می‌کردم، در حال گذر از مرحله‌‌ای از زندگی بودم که برایم ناشناخته و مبهم بود. شاید فضای رازآلود عکس‌ها در نتیجه‌ی همین موقعیت خاص ذهنی و فیزیکی من باشد. به نظرم وهم‌آلود بودن موقعیت من بر روی فرم عکس‌ها هم تاثیر گذاشته و فضای آنها را به نقاشی نزدیک کرده است.»



   همچنین در بخشی از بیانیه این نمایشگاه نیز به قلم محسن یزدی‌‌پور آمده است: «زمان، کنجکاوی و عشق و هراس مسافری را تعریف می‌کند که در حال کشف مکان‌ بیگانه است.



   مکانی که تنها با «گذر» از آن می‌توان به رازش پی‌بُرد. من تراژدی پشت این جاده را می‌بینم. سکوت عمیق این عکس‌ها، در گوش ناله می‌کند. سکوتی که در آن، تنها نور نفس می‌کشد. و ما گاهی نیاز داریم ناظر باشیم و این بدان معنا است که از آنچه نمی‌دانیم یا هنوز اتفاق نیفتاده، راضی هستیم».



گشایش: جمعه ۲۷ مردادماه – ساعت ۱۶ تا ۲۰

بازدید از این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۸ شهریورماه ۹۶ از ساعت ۱۱ تا ۲۰ (روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰) ادامه دارد.

گالری روزهای شنبه تعطیل است.

گالری هپتا: تهران، خیابان ایرانشهر، روبه‌روی پارک هنرمندان، بن‌بست نیکوشهر، پلاک ۳