دومین نمایشگاه ابژه با عنوان «چراغ روشن،چراغ خاموش» با حضور معماران، طراحان ومجسمه سازان ۱۷ شهریور‌ماه ساعت ۱۷ در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

   آثار این نمایشگاه با مس ساخته شده‎اند و هنرمندان در خلق آنها به قابلیت ویژه مس در انتقال پیام‌های پیچیده توجه کرده‎اند. همچنین انعطاف پذیری این فلز به هنرمندان اجازه داده است تا با بهره‌گیری از پتانسیل‌های آن آثاری شگرف را پدید آورند.

   هدف در این نمایشگاه، معرفی محصولات برخاسته از فرهنگ‌های بومی در بازارهای جهانی است و در این میان «مس» متریالی است که همواره در ادوار گوناگون به شیوه هایی متفاوت به کار گرفته شده و تاریخ گذشته ایران را به عصر جدید متصل می‌کند.

   هنرمندان شرکت‎کننده در «چراغ خاموش، چراغ روشن» عبارتند از: هومن بالازاده‌، سارا حسینیان امیری، علیرضا تغابنی و سپیده صراف زاده، شروین حسینی، محمد خاوریان، علی دوالفقاری، آناهیتا رضااله، امین صادقی، فیروز فیروز، مریم غلامی، سهیل قندیلی و استودیو ری، بهارک کشانی، حسین  غفاری، نیما کیوانی، سینا کیوانی، آرش مظفری، حمید ناصر خاکی، بنفشه درویش، رضا نجفیان، محمدرضا نیکبخت،  طراحان صنعتی: آسیا صمیمی و نیما فردی.

   همچنین مجسمه سازانی چون: سیاوش جرایدی، بهمن چگنی، عادله فرزین، امین طباطبایی، سروش بهار زاده، فرزانه وزیری تبار  و محمدرضا یزدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. آثاری نیز  از بهروز دارش، صادق تیرافکن و فرشید شیوا در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. نمایشگاه گردانان «چراغ خاموش، چراغ روشن» نیز الناز طهرانی و لونرزو پالمری خواهند بود.

   گفتنی است نمایشگاه ابژه از ۱۷ تا ۲۴ شهریور‎ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برقرار است. علاقمندان می‎توانند برای دیدار از آثار این نمایشگاه در روز‎های عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۱ و در روز‎های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به  فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.