نمایشگاه عکس‌های آرش اکبری ‌سنه با عنوان «د-ژا-وو» از روز جمعه ۲۴ شهریور ماه ۹۶ در کافه گالری گلاب گشایش می‌یابد.

   در توضیحی درباره آثار این نمایشگاه آمده است: «سوالى در ذهن بیننده به شکل جرقه اى در کسرى از ثانیه به وجود میاید؛ آیا صحنه پیش رو قبلا رخ داده است؟

   حس و حال عجیبى در ذهن و حافظه بیننده تداعى می‌شود، حالتى ما بین خواب و بیدارى، حالتى که شخص مورد نظر خود را به عنوان شاهدى حس می‌کند که به صحنه پیش رو حس نزدیکى و هم در عین حال به آن احساس غرابت می‌کند.

   صحنه‌هاى زندگى در هر نقطه از این کره خاکى همه روزه تکرار می‌شوند و ما به زندگى روزانه خود ادامه می‌دهیم؛ فقط با این تفاوت که اغلب از دیدنشان غافل و سپس هر از چندى با تلنگرى به نام د‌-ژا‌-وو به خود می‌اییم و از خود می‌پرسیم که آیا واقعا صحنه پیش رو قبلا رخ داده است؟»

   آرش اکبری سنه متولد ۱۳۶۱، هنرمند و عکاس آزادی است که آثارش طی ده سال گذشته در مجلات هنری، مسابقات، نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی به نمایش در آمده است.

   از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به حضور آثار این هنرمند در دوسالانه ملی عکس ایران، جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، اکسپو عکس صبا، اکسپو عکس تهران خانه هنرمندان، جشنواره عکس همراه تهران، آرت واک تهران کاخ سعد آباد، جشنواره عکس کارت پستال‌های شهری پردیس سینمایی ملت،گالری ایوان، گالری الهه، گالری ماه مهر، گالری هفت ثمر، گالری زیرزمین دستان، فصلنامه هنری حرفه: هنرمند و ماهنامه همشهری داستان اشاره کرد.

گشایش: جمعه ۲۴ شهریورماه – ساعت ۱۷ تا ۲۱
بازدید از این نمایشگاه تا روز ۲۰ مهرماه ۱۳۹۶ همه روزه به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۳ ادامه دارد
آدرس: تهران، پاسداران، دروس، بولوار شهرزاد، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه، کافه گالری گلاب