کارگاه تخصصی «معماری‌خوانی در تفلیس» از روز ۱۹ تا ۲۳ مهرماه ۹۶ توسط کانون معماران معاصر، اتووود و شرکت ثمین سیر پرواز با همکاری موسسه آموزشی آروین برگزار می‌شود.

   این کارگاه با هدف بازدید، گفت‌و‌گو و عکاسی از بناهای معمارانه سه دوره تاریخی شهر تفلیس با حضور آرش بصیرت، پرهام تقی‌اف و آرش نصیری برگزار خواهد شد. محتوای آموزشی این کارگاه به شرح زیر است: 

– برگزاری جلسه توجیهی پیش از سفر و آشنایی با برنامه و محتوای دوره در کانون معماران معاصر
– برگزاری جلسات گفت و گوی تحلیلی به صورت روزانه با موضوع: آشنایی با معماری کانستراکتیویسی، بررسی پروژه‌های منتخب، تحلیل آثار معماری معاصر تفلیس و جایگاه این آثار در معماری جهان. 
– برگزاری کارگاه تخصصى عکاسى معمارى به صورت روزانه، شامل: طرح مباحث نظرى مرتبط با عکاسى معمارى، نحوه گزینش و ویرایش تصاویر و همچنین نقد و بررسى عکس هاى نهایى.

محتوای کلی بازدیدهای کارگاه:
– بازدید و عکاسی از بافت تاریخی شهر تفلیس و تحلیل برخی از بناهای شاخص هسته اولیه شهر · بازدید و عکاسی از بناهای ساخته شده در دوره کمونیسم همچون کاخ جشن‌ها و بانک مرکزی گرجستان، تحلیل سبک شناسانه معماری این ابنیه و بررسی تاثیر فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بر این آثار
– بازدید و عکاسی از ساختمان‌های تفلیس معاصر همانند تالار عمومی شهر و مقایسه تاثیرات متفاوت مدل‌های اقتصادی بر چشم اندازهای شهری

   علاقه‌مندان برای حضور و ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۹۶ با شماره تماس‌های کانون معماران معاصر ۸۸۰۷۵۲۶۸ و ۸۸۳۶۴۹۷۴ در ارتباط باشند. هزینه حضور در این کارگاه مبلغ ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

  پرهام تقی اف از مدرسین  آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای است و هم اکنون دوره های «شناخت نور، منابع نور و نورپردازی»، «عکاسی تبلیغاتی» و همچنین «کارگاه کاربردی عکاسی تبلیغاتی» توسط وی تدریس می‌شود.