نمایشگاه عکس مهناز میناوند با عنوان «جایی میان خاطرات» از روز جمعه ۵ آبان ماه ۹۶ در گالری عمارت روبرو گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه ۵۵ قطعه عکس رنگی به نمایش درآمده که ۵۳ قطعه آن در ابعاد ۲۰×۳۰ سانتی‌متر و دو قطعه آن در ابعاد ۵۰×۷۵ سانتی‌متر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. مهناز میناوند در بیانیه این نمایشگاه می‌نویسد :

   «مجموعه عکس «جایی میان خاطرات»، به دنبال علاقمندی عکاس به عناصر نوستالژیک خلق شده است. فصل مشترک مجموعه پیش رو طاقچه‌هایی است که به اندازه خانه قدیمی که در آن زیست کرده اند قدمت دارند. بعضی از آن‌ها زینت دهنده خانه هستند، بعضی برای قرار دادن یادگاری‌ها و عکس عزیزان و تعدادی هم جایی شده‌اند برای قراردادن اسباب و ابزاری که حتما برای صاحب خانه ارزشمند هستند.

   این روزها قدمت طاقچه‌ها از عمر خانه قدیمی زودتر به پایان رسیده و بازسازی و نوسازی فضای داخلی این خانه‌ها مرگ‌شان را رقم می‌زنند.

   عکاس در این مجموعه در صدد ثبت عنصری از خانه هست که دیگر ساخته و طراحی نمی‌شود و آنچه ما اکنون می‌بینیم هم به لطف ساخت و سازهای قارچ گونه زندگی شهری که حتی به تن روستاها نیز سرایت کرده، قطعا در ماه‌ها و سال‌های آتی از بین خواهند رفت.»

   مهناز میناوند از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را با عکاسی تئاتر آغاز کرده است، اما دغدغه حذف تدریجی عناصر قدیمی و نوستالژیک زندگی ایرانی چند سالی است که او را به سمت عکاسی مستند سوق داده است.

گشایش : جمعه ۵ آبان ماه – ساعت ۱۶
بازدید از این نمایشگاه تا ۱۷ آبان ماه ۹۶ از ساعت ۱۴ تا ۲۱ ادامه دارد.
گالری شنبه‌ها تعطیل است.
عمارت روبرو : تهران، خیابان انقلاب (شرق به غرب)، نرسیده به چهار راه ولیعصر، بن بست کیانپور، پلاک ۷