با پایان مرحلۀ داوری «جشنواره عکاسی موقوفات تهران»، عکاسان راه یافته به این جشنواره مشخص شدند.

  ساتیار امامی، مرتضی نیکوبذل و احسان رأفتی داوری این جشنواره را به دبیری الهه عزیزی بر عهده داشتند. در نخستین مرحله داوری، از میان یک هزار و ۳۵۰ عکس ارسال شده به دبیرخانه، داوران ۷۰ عکس را به عنوان آثار منتخب، شایسته حضور در مرحلۀ بعدی دانستند. در مرحله دوم داوری، از میان ۷۰ عکس منتخب، داوران ۳۵ عکس را به عنوان آثار راه یافته به بخش نهایی نمایشگاه انتخاب کردند.

  همچنین در روز داوری، پس از بررسی‌های نهایی، سه عکاس بر‌تر جشنواره مشخص شدند تا در روز اختتامیه، با اهدای جوایز نقدی، دیپلم افتخار و تندیس زرین جشنواره از آن‌ها تجلیل به عمل آید. ضمنا در این مراسم، از ده عکس بر‌تر نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر خواهد شد.


   اسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه «جشنواره عکاسی موقوفات تهران»:

ثنا پازوکی، زهرا‌ پورعبدالله، نیلوفر ره‌کوی، حامد جعفرنژاد، مجتبی عسگری، پیکان سمندری، یوسف قاسمی، ارشیا تقی‌زاده، مرتضی صدیقی‌فرد، رئوف شهبازی، احسان جزینی، علیرضا رحمانی، محسن کابلی و احمدرضا کریمی هرکدام با یک عکس، علی مال‌زیری‌پاپی و حمید عزیزی  هرکدام با دو عکس،  احمد صادقی و مقداد مددی هرکدام با سه عکس، محسن سجادی با چهارعکس و منتظر بیاتی با شش عکس، عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه هستند.


  نمایشگاه تصاویر راه یافته به جشنواره از تاریخ دوشنبه ۱۸ دی لغایت پنجشنبه ۲۱ دی ماه در گالری کانون زبان پارسی موقوفه دکتر افشار هر روز از ساعت ۱۲ الی ۱۷ پذیرای بازدید علاقمندان است.

  همچنین مراسم اختتامیه روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در کانون زبان پارسی موقوفۀ دکتر افشار برگزار خواهد شد.

  آدرس کانون زبان پارسی: تهران، خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، کوچه شهید عارف نسب، پلاک شماره ۱۲

  شرکت در مراسم اختتامیه برای عموم آزاد است.