نمایشگاه انفرادی عکس‌های نادر داوودی با عنوان «نادر داوودی با یک واو کمتر» روز جمعه در گالری ایوان گشایش می‌یابد. این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر رنگی و سیاه و سفید است که در سبک‌های مختلف کار شده و مروری بر ۲۵ سال فعالیت این هنرمند است.

  نادر داوودی در یادداشت نمایشگاه نوشته است:

  «همانطور که از اسم نمایشگاه برمی آید، انگار که یک چیزی کم است. آنچه کم است، انسجام و تمرکز در مجموعه‌ای است که می بینید. همان که در ذهن ناآرام و کنجکاو عکاس لانه کرده است. برای کسی که حالا چهارمین دهه‌ی عمر عکاسی اش را پشت سر می‌گذارد، بدیهی است که برگشتن به عقب و انتخاب عکس همانقدر دشوار است که امیدوار بودن به فرا رسیدن روز موعود برای اینکار.
  عکاسی مستند، خبری، گزارشی و بعد مقداری تجربه برای دستکاری در واقعیت و تلاش برای مفهوم‌سازی به کمکِ عکس، همه قبل از آن که شغل یا منظور من در زندگی باشند، تجربه‌هایی هستند که در بعضی مواقع همه‌ی هدف زندگی‌ام شده‌اند.به همین خاطر یک مجموعه عکس غیرمرتبط که تنها از طریق یک نفر به عنوان عکاس به هم متصل می‌شوند، بهترین توضیح برای این نمایشگاه است. تعدادی از آن‌ها خیلی قدیمی و مربوط به زمانی است که عکاسی وارد عصر دیجیتال نشده بود و تعدادی دیگر مربوط به همین اواخر. شاید همین چند ماه پیش. بنابراین می‌توان گمان کرد که از هر دوره‌ی تجربی زندگی خودم، میوه‌ای در این سبد کنار گذارده‌ام. یکی از این‌جا و دیگری از آنجا.»

گشایش: ۱۳ بهمن ساعت ۱۶ الی ۲۰ – نمایشگاه تا جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ادامه دارد.
بازدید: هر روز ۱۶:۰۰ الی ۲۰:۰۰ – گالری روزهای شنبه تعطیل می‌باشد.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱، گالری ایوان