جمعه ۲۰ بهمن‌ماه، نمایشگاه «خفتگی» در گالری هپتا گشایش می‌یابد. این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار «صبا مهاجرپور» و «فرناز مزین» است که علاوه بر ۲۸ اثر با تکنیک کلاژ و میکس‌مدیا، شامل چیدمان این دو هنرمند در فضای گالری نیز است.



  صبا مهاجرپور، درباره «خفتگی» می‌گوید:



  «ایده اصلی این مجموعه، ایده‌ای بود که من و فرناز مزین از ابتدا با هم بر روی آن کار کرده ایم؛ روبرو شدن با خویش و احساسات خود در زمانی که همه‌چیز درهم‌آمیخته و مغشوش است؛ شناختن بخشی از ترس‌های درونی‌مان. بیشتر کارهای مجموعه «خفتگی» فیگورهایی در حال حرکت‌اند که در لحظه‌ای منجمد شده اند. در لحظه‌ای که الزامات بیرونی و خیالات درونی به یکدیگر رسیده‌اند و خود را بازنمایانده‌اند.»



فرناز مزین در ادامه چنین می‌افزاید:



  «براى پرورش ایده‌ای که در ذهن داشتیم، تنها از قاب‌های روی دیوار بهره نبرده‌ایم؛ سعی کردیم از چیدمانی برای بیان بهتر ایده‌مان استفاده کنیم. وجود مفهوم و ایده مشترک و همچنین همکاری نزدیک ما در این نمایشگاه، کارهای من و صبا را بسیار به هم نزدیک کرده است. بااین‌حال تفاوتی که از تفاوت فردی و احساسی ما سرچشمه گرفته است، در کارهای ما دیده می‌شود؛ به عنوان مثال در کارهای من تنهایی درونی افراد، مفهوم غالبی است و این مفهوم در کارهای صبا جای خود را به مفهوم ایزوله شدنی خودخواسته داده است.»

  این نمایشگاه جمعه ۲۰ بهمن، ساعت ۱۶ گشایش می‌یابد و تا چهارشنبه ۲ اسفند ماه (به استثنای شنبه‌ها و تعطیلات رسمی) در گالری هپتا برقرار خواهد بود. گالری هپتا در خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، روبه‌روی پارک هنرمندان، بن‌بست نیکوشهر، شماره‌ سه واقع شده است.