جمعه ۴ اسفندماه نمایشگاه گروهی " کمی دورتر"در گالری راه ابریشم – پارک لاله برگزار می‌شود. "کمی دورتر" برگزیده‌ای است از مناظری از ایران. در این مجموعه چهار عکاس شهرنشین، هر یک با دیدی متفاوت تصاویری را کمی دورتر از هیاهوی شهری و از مناطق بکر ثبت کرده‌اند.

  ابراهیم نوروزی عکاس مستند و خبری و برنده جوایز متعدد عکاسی در طی سفرهای خود با دیدی ساده مناظری را با تلفن همراه به تصویر کشیده است که هم‌زمان آرامش و خشونتی از طبیعت را به مخاطب القا می‌کنند.

  حامد نظری عکاس مستقل مستند اهل آذربایجان نیز عکاسی را به طور خود آموز از حدود ده سال پیش آغاز کرده و طی چند سال گذشته  با خبرگزاری‌های داخلی همکاری داشته است. حامد نظری و چند عکاس دیگر صفحه اینستاگرامی با عنوان زندگی روزمره مردم شمال غربی ایران  درست کرده و تغییرات اقلیمی این منطقه را به تصویر کشیده‌اند. او در این مجموعه با تصاویر سیاه و سفید  مناظری از طبیعت و شرایط اقلیمی مناطق اطراف زادگاهش را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد.
 


عکس از ابراهیم نوروزی
 


  شاهین اسفندیاری باسابقه عکاسی و طراحی گرافیک در چندنمایشگاه در داخل و خارج از ایران – از جمله نمایش عکس بازی در موزه بریتانیا در لندن  – شرکت کرده و برنده جایزه بین المللی عکس نیویورک است.  او با فاصله گرفتن از موضوعات خود جزییاتی را در عکس‌هایش به نمایش می‌گذارد که از نزدیک دیده نمی‌شوند.

  مهران نقشبندی کودکی و نوجوانی خود را در سنندج سپری کرده و برای تحصیل در رشته طراحی صنعتی به شمال ایران رفته است.  در بخشی از عکس‌های او تأثیر طبیعت این منطقه با دیدی مختص به خودش مشهود است. او در عکس‌هایش در جستجوی مناظر چشمگیر نیست و زیبایی‌های اطراف خود را با سادگی و با صرف وقت بیشتر در دیدن جزئیات به تصویر می‌کشد.


گشایش: جمعه ۴ اسفندماه، ساعت ۴ تا ۸
نمایشگاه تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.
گالری شنبه‌ها و تعطیلات عمومی تعطیل است.
آدرس: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان وصال و قدس، شماره ۲۱۰، ساختمان تکنوآجر، تلفن: ۸۸۹۷۷۱۴۸