تازه‌ترین نمایشگاه علی ناجیان و رامیار منوچهرزاده با عنوان «دمو» روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵ عصر در گالری محسن افتتاح خواهد شد.

در استیتمنت نمایشگاه، با ذکر این نکته که واژه‌ی «دمو» در ریشه‌ی یونانی آن به معنای مردم است، چنین آمده:
«دمو تصویر نسل‌ها در امتداد رویدادهای تکرارشونده‌ی ایران است.
تکثیر وقایع این سرزمین از بهمن ۵۷ تا خرداد ۸۸ تشکیکی است در اتفاقات با بازنمایی توده‌های مردمی عظیمی که در گذار تاریخ، در پی دموکراسی، احقاق حق و بیان احساسات در کنار هم قرار گرفته‌اند.
این نگاتیوهای نورخورده و تکرارشده، شاید حکایت امید و باوری است که در هر دوره و به هر بهانه، برای آینده‌ی بهتر، مردم را شانه به شانه در کنار هم قرار می‌دهد.
عکس‌های انتخاب شده در پس‌زمینه، بی هیچ پیش‌داوری، فقط بخشی از یک اتفاق هستند و از دل هزاران تصویر به جای مانده انتخاب شده‌اند؛ شور و هیجان و البته سکوت‌شان گویای همه‌ی واقعیت‌های آن دوران نیست.»

نمایشگاه «دمو»، شامل شانزده تصویر است که تم مشترک آنها تمرکز بر نمایش نسل‌های گوناگون در مراحل پرآشوب تاریخ معاصر ایران است.

نمایشگاه حاضر پنجمین پروژه‌ی مشترک علی ناجیان و رامیار منوچهرزاده است و پس از آخرین نمایشگاه انفرادی آنها با عنوان «کاتماندو»، چهارمین نمایشگاه انفرادی این دو عکاس محسوب می‌شود.

افتتاحیه: جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷ الی ۲۲
بازدید: ۱۹ تا ۲۳ خرداد از ساعت ۱۷ الی ۲۲ و ۲۵ خرداد تا ۶ تیر از ساعت ۱۷ الی ۲۱
گالری روزهای پنجشنبه تعطیل است.

گالری محسن: بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر شرقی، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا، پلاک ۴۲ – شماره تماس: ۲۲۲۵۵۳۵۴