چشم‎انداز پنجره آموزشگاه عکاسی حرفه‎ای

«آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» برای ترم تابستان ۹۷ بیش از ۱۵ دوره حضوری در سطوح مختلف مقدماتی و پیشرفته را برنامه ریزی و برگزار می‎کند.

حضور اساتید دانشگاه‎های هنر و عکاسان شناخته شده و با تجربه، کیفیت آموزش مطلوب، استودیوی مجهز عکاسی تبلیغاتی و عکاسی پرتره و موقعیت مکانی و دسترسی آسان در محدوده مرکزی تهران در خیابان ولی‎عصر مجاور پارک ساعی از ویژگی‎های آموزشگاه عکاسی حرفه‎ای است.

هنرجویان آموزشگاه عکاسی حرفه‎ای در صورت سپری کردن موفق کلاس‎های خود و شرکت در آزمون رسمی، موفق به کسب مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند شد.

علاقمندان به دنیای عکاسی که دوست دارند به صورت حرفه‌ای عکاسی را شروع و پیگیری کنند می‌توانند از کلاس‌های «عکاسی مقدماتی»، «مبانی هنرهای تجسمی»، «شناخت نور، منابع نور و نورپردازی»، «کارگاه عملی عکاسی پایه»، «نقد عکس» و همچنین کلاس‌های آموزش نرم‌افزارهای مرتبط با عکاسی همچون «فتوشاپ»، «لایت‌روم» استفاده کنند.

اما متقاضیانی که پیش از این مراحل آموزشی مقدماتی عکاسی را گذرانده و هم اکنون علاقه‌مند به فعالیت‌های استودیویی هستند، می‌توانند با شرکت در کلاس‌هایی چون «عکاسی پرتره ۱ و ۲»، «عکاسی تبلیغاتی»، «کارگاه کاربردی عکاسی تبلیغاتی» و «عکاسی معماری» آموخته‌های مقدماتی خود را کامل‌تر و کاربردی‌تر کنند.‌

برای علاقه‌مندانی که عکاسی را به صورت یک مدیوم هنری یا استنادی می‌بینند نیز کلاس‌های تخصصی از جمله «کارگاه عکاسی مستند معاصر ۱»، «فتومونتاژ»، «کارگاه عکاسی مستند» و «فتوژورنالیسم» در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه‎‎ی کلاس‌ها، سرفصل‌ دروس، آشنایی با مدرسان و ثبت نام اینترنتی به سایت «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» مراجعه کرده یا از ساعت ۱۱ تا ۱۹ با شماره تلفن‌های ۸۸۱۰۶۱۴۲ و ۸۸۱۰۶۱۴۳ در تهران تماس بگیرند.‌