عکس‌های ارسالی به دهمین دوره‌ی جشنواره‌ی «عکس رشد» در هفته‌ی‌ پایانی مردادماه داوری خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی «عکس رشد» اسماعیل عباسی، افشین شاهرودی، حسن غفاری، علیرضا کریمی‌صارمی و جلال شمس‌آذران پنج داوری هستند که آثار رسیده به دهمین دوره‌ی جشنواره‌ی «عکس رشد» را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

جشنواره‌ی «عکس رشد» از سوی «دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی» سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش در دو گروه سنی بزرگسالان و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد. هدف از این جشنواره ایجاد و تقویت ارتباط عکاسان با مجلات رشد و جلب نظر آن‌ها به مسائل آموزش‌وپرورش، شناسایی عکاسان و حمایت از آن‌ها، ارتقای سطح عکاسی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان و بازبینی کاستی‌ها و نقاط قوت آموزش‌وپرورش عنوان شده است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره فرصت دارند تا ۱۵ مردادماه ۱۳۹۷ تک عکس‌های خود را با موضوعات مشخص شده در فراخوان این جشنواره از طریق پرتال مجلات رشد ارسال کنند.

علاوه بر ارائه‌ی گواهی شرکت به عکاسان برگزیده و پرداخت حق‌التألیف به آثارشان، عکس‌های انتخاب شده در قالب نمایشگاهی گروهی، مهرماه ۱۳۹۷ در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. همچنین در پایان، به سه نفرِ نخستِ انتخاب شده توسط هئیت داوران در هر بخش، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

 

دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی «عکس رشد»: تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، جنب فروشگاه انتشارات مدرسه، پلاک ۲۶۶، دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، طبقه دوم، صندوق پستی ۳۳۳۱-۱۵۸۷۵
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه جشنواره مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۸۳۹۲۳۲ و ۸۸۴۹۰۴۱۴ تماس بگیرید.