نمایشگاه عکس ندا ظرف‎ساز با عنوان «گُسل»  از ۱۶ شهریور در گالری اعتماد برپا خواهد شد.

ظرف‎ساز در توضیح این نمایشگاه می‎گوید:
«ایده‌ی اصلی این مجموعه سال‌ها در ذهنم شکل گرفته و از فرم‌های طبیعت الهام گرفته‌شده است، شروع کار این مجموعه با طراحی‌هایی کوچک روی کاغذهای تا شده‌ای بود که دو سال گذشته در دوره‌ی رزیدنسی انجام داده‌ام و کم کم گسترش پیدا کرد.
مدیوم‌های مختلفی مثل عکاسی، مجسمه، ویدئو و چیدمان در قالب ۱۶ اثر نمایش داده‌شده است. معتقدم کار با یک رسانه، اثر را بیشتر از یک مفهوم به سمت رسانه‌ی کار شده هدایت می‎کند و هر جایی که احساس کنم، مدیوم متفاوتی ایده‌ام را بهتر انتقال می‌دهد از آن مدیوم و یا ترکیب آنها استفاده می‌کنم.
حس ناتمامی و رو به تغییر در آثار ادامه یافتن و حرکت ایده در اثری به دیگری را انتقال می‌دهد و تداوم و جریان موضوع را نشان می‌دهد. بیانیه‌ی ارائه شده در نمایشگاه، در قالب ۴۴ تصویر کوچک بدون استفاده از متن به نمایش گذاشته شده است.»

امیرعلی قاسمی درباره نمایشگاه می‎نویسد:
«گُسل، نمایشگاه جدید ندا ظرف‌ساز در نگارخانه‌ی اعتماد، دور از هیاهو موقعیت‌های اشتقاق و دوپاره‌شدنِ چشم اندازها را در رسانه‌های مختلف پیش می‌کشد.
جستجوی همیشگی و درگیری ماندگارِ او با طبیعتِ اشیا و مناظر پا برجاست. در استفاده از رسانه‌های مختلف به عنوان ابزار کارش جسور است با دوری از جانب احتیاط در اِبراز آن‌ها، در چینش و بازنمایی ما را به مسیرهای نرفته‌ای می‎کشاند که از لغزش گسل‌های بینِ خطوطِ مرزی، در حال شکل گرفتن‌اند: سرحّداتی در حال ریزش، که بین رسانه‌ها و محدوده‌های مرسوم برای ما کشیده شده است.
به مفهوم امروزی او یک هنرمند بینارشته‌ای است که از پِلِکیدن در لبه‌ها و تجربه‌گری با سطوح ابایی ندارد و آن را با دست و دل‌بازی به ما نشان می‌دهد: در ویدیوها، در دست‌کاری و اضافه و کم کردنِ کار-‌ماده بر رسانه‌ی عکاسی، خطوطِ رنگ پریده بر شیشه، احجام هندسی که سطوح رنگی‌شان فضا را می‌شکافد و هدایت می‌کند و نوارهای هشدار‌دهنده‌ی رنگی که می‌تواند به ما نوید تغییر در الگوی لرزش‌ها بدهد، لرزه‌نگاری‌ای به آن شیوه که نمی‌شناسیم.
همچنین دست‌افزارهایی که شاید برای مراسمی فراموش شده به کار می‌آیند، یا سنجش نوساناتی در محیط طبیعی و در نهایت دید افزارهایی سه‌بعدی که خطای دید را نقطه‌ی عزیمت خود می‌بینند.
گسل، نامحتمل بودن پیش‌بینی‌ها را در منظری انتزاعی محک‌ می‌زند.»

نمایشگاه تا ۱۰ مهر ادامه دارد.
ساعات بازدید افتتاح  ١۵ تا ٢٠ – روزهای هفته ۱۲ تا ۲۰  گالری دوشنبه ها تعطیل است.
گالری اعتماد: میدان هفت تیر، خ مفتح جنوبی، بن بست شیرودی، پلاک ۲۵