گالری اُ نمایشگاه انفرادی عکس از آثار «امیرحسین بی‌پروا» با عنوان «هندسه‌ی کُل» برگزار می‌کند.

بی‎پروا در بیانیه می‎نویسد:
«کل جهان از جمله انسان در هر لحظه در حال تغییر است و در پس این تغییرات ظاهرا بى‌نظم، پر هرج و مرج و ناممتد یک نوع نظام خاص نهفته است، نظامی پویا، غیرخطی و دارای حافظه.
یکى از این نظام‌ها هندسه‌ی طبیعت یا فراکتال است.
فراکتال از کلمه‌ی لاتین «فراکتوس» به معنى سنگ نامنظم، شکسته و خرد شده گرفته شده.
در طبیعت وقتى به یک جسم فراکتال نزدیک می‌شویم، مى‌بینیم که تکه‌هاى کوچکى از آن که از دور همچون دانه‌هاى بى‌شکلى به نظر مى‌رسیدند، به صورت جسم مشخصی در مى‌آیند، کم و بیش شبیه به همان شکلى که از دور دیده مى‌شد. درختان، ابرها، کوه‌ها، برگ سرخس‌ها و لبه‌ی سواحل دریاها و بسیارى از عناصر طبیعى از این قانون پیروى مى‌کنند.
یادآورى این قوانین ارجاعیست به منبع اصلى که همان طبیعت است.
طبیعت نه به شکلى که همیشه تصویر شده بلکه به عنوان نظامی مشخص و دقیق در ایجاد شکل‌ها و فرم‌ها.
فراکتال‌ها به وسیله‌ی «تکرار» توسعه مى‌یابند که به معنى تغییر مکرر آن‌هاست و این تکرارها پیوسته یا ناپیوسته ایجادکننده‌ی جهانیست که ما را این گونه که هست مى‌نمایاند.»

امیرحسین بی‎پروا متولد ۱۳۶۰ در تهران و کارشناس ارتباط تصویری دانشگاه سوره است. او از سال ۱۳۸۸ در گالری‎های نار و اُ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است. همچنین در نمایشگاه گروهی «پرتره» بلگراد صربستان، فستیوال بین‎المللی عکس کنوکئست بلژیک و «تلویزیون» گالری محسن در ایران حضور داشته است. بی‎پروا در سال ۱۳۸۲ منتخب فستیوال خاورمیانه، «ابدا» در دبی شد و در سال ۱۳۹۳ مقام برگزیده‎ی مخاطبین سومین فستیوال سالانه پرتره‎سازی گالری شیرین تهران را بدست آورد.

گشایش: جمعه ۲۳ شهریور ۹۷
بازدید: ۲۴ شهریور تا ۴ مهر ۹۷، همه روزه به جز شنبه‎ها، ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‎ها ساعت ۱۶ تا ۲۱
گالری اُ: خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول – ۸۸۳۲۴۸۲۸