انجمن علمی عکاسی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بر آن است تا هر ماه تحت جلسه‎ای با عنوان نشست با عکاس، هر بار با حضور یکی از دانشجویان این رشته‎ جلسه‎ای برگزار کند.

این برنامه مجالیست برای به نمایش گذاشتن آثار دانشجویان، بحث و گفت‎‎وگوی دانشجویی پیرامون تجربه‎های عکاسانه، واکاوی پروژه‎ها و روند شکل‎گیری آنها که دانشجویان در طی دوران تحصیل خود به انجام رسانده‎اند.

محور اصلی این سلسله نشست‎ها، بحث درباره‎ی آثار دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران است. در هر جلسه آثار دانشجویان به نمایش گذاشته شده و پیرامون آن گفت‎وگو انجام خواهد شد. عموم علاقه‎مندان می‎توانند در این برنامه شرکت کنند.

میهمان اولین نشست رومینا آغنده متولد ۱۳۷۲ تهران است. وی فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و دانشجوی ارشد عکاسی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او تاکنون برای مجلات آنگاه، بخارا و سایت عکاسی دست به نگارش و ترجمه زده است. همچنین در نمایشگاه‎های گروهی ایرانی و خارجی همچون نور و سایه ۲۰۱۷ در گالری BlackBox آمریکا و اولین جایزه کتاب عکس مجله‎ی شهر کتاب در گالری طراحان آزاد در پاییز ۱۳۹۵ شرکت کرده و در مسابقه‎ی کتاب عکس مجله‎ی شهر کتاب مقام سوم و International photographer of the year سال ۲۰۱۶ عنوان Honorable mention را دریافت کرد.

وی در حال حاضر مشغول به فعالیت بر پروژه‎ی پایان نامه‎ی خود است.

زمان برگزاری: شنبه ۱۲ آبان – ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۰۰
مکان برگزاری: دانشگاه تهران- ساختمان هنرهای تجسمی پردیس هنرهای زیبا- نگارخانه تجسمی (طبقه همکف)