اولین نمایشگاه انفرادی عکس نوشین مجیدی هنرمند افغان با عنوان «خانه هرگز خاموش نیست»، در گالری هنری رادین در مشهد برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه تعداد ۱۵ عکس سیاه و سفید در سایز ۶۰ در ۹۰ بر روی کاغذ فاین آرت و در قاب در معرض عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

در استیتمنت نمایشگاه آمده است:
پناه به عکاسی مستند برای نمایش چالش‌های عمیق جامعه بدون شک همیشه جذاب است. اما جامعه‌ی جذاب‌تر کوچک چالش‌برانگیز من در این مسیر، خانه‌ام بود.

خانه‌ای که آرامشش با سکوت معنا نمی‌شود و دنج بودنش وامدار امکانات زیادی نیست. خانه‌ای که هرچند هیچ‌گاه برای ما مکان ثابتی نداشت و شاهد رفتن‌هایی بود؛ اما حضور ما، حضور خواهرانه‌ی ما، بی تردید همان چراغ همیشه روشن خانه است. خانه‌ای که رنگ در لباس دو خواهر کوچکم معنا دارد؛ موسیقی در خنده و پچ‌پچ و دعواهای کودکانه آن دو جاریست و گرمای خانه به صمیمیت و خلوص بی‌پایان قهر و آشتی‌های کودکانه‌شان گره خورده‌است.

تصویر‌کردن رابطه‌ی من با دو خواهرم با وجود اختلاف زیاد سنی بینمان، مفهوم جدیدی از «خانه» را برایم شکل می‌داد. و این شاید مهم‌ترین دستاوردیست که از استتار دوربینم در گوشه‌و‌کنار خانه در طول این یک سال و تلاش برای ثبت لحظات نابمان به دست آورده‌ام. نگاه جدیدی به گرما، روشنی و جاری‌بودن زندگی. به «خانه‌ای که هرگز خاموش نیست»!

گشایش: جمعه ۳۰ آذر ۹۷ ساعت ۱۷
بازدید: تا ۵ دی‌ ماه ادامه دارد.
گالری رادین: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی ۱۲، پلاک ۱۰۸