مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام روز جمعه ۲۱ دی ۹۷ از ساعت ۱۷ با مشارکت فرهنگستان هنر و موسسه صبا آغاز خواهد شد.

برنامه مراسم:

  1. ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۳۰ کارگاه آموزشی «خوانش عکس و داوری بین المللی ۲» توسط دکتر Riccardo Busi، رئیس فیاپ از ایتالیا، Freddy Van Gilbergen، معاون فیاپ از بلژیک و علی سامعی، نماینده فیاپ در ایران. [لینک ثبت نام]
  2. ساعت ۱۷ عکس گروهی در فضای حوض خارج فرهنگستان هنر و سپس گشایش نمایشگاه. (بازدید از نمایشگاه رایگان و بدون نیاز به ثبت نام است.)
  3. ساعت ۱۷:۳۰ مراسم اهدای جوایز. [لینک ثبت نام]

طبق اعلام برگزارکنندگان، با توجه به محدودیت تعداد صندلی و حضور مهمانان مختلف داخلی و خارجی در این مراسم و برای حفظ نظم مراسم، حضور در مراسم اهدای جوایز با کارت ویژه ورود میسر خواهد بود. ورود برای عموم آزاد و رایگان است، اما علاقمندان به حضور در مراسم می‌بایست از ۹ تا ۱۲ دی ماه ۹۷ برای دریافت کارت ورود به مراسم در این لینک ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، کارت ورود به ایمیل فرد ارسال می‎شود، کارت ورود دریافتی را پرینت گرفته و برای ورود به سالن اهدای جوایز ارائه دهید. اگر پس از ثبت نام کارت ورود را دریافت نکردید می‎توانید از این لینک دانلود کنید.

با توجه به محدودیت تعداد هدایائی که به شرکت کنندگان اهدا می‎شود، اولویت تحویل بر اساس زمان ثبت نام و زمان حضور در مراسم است. تحویل هدایا فقط با ارائه کارت ثبت نام صورت می‎گیرد.

ششمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس – وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» – برگزار شد.

داورانی از آلمان و ایران آثار دریافتی را داوری کرده‎اند.

نمایشگاه آثار برتر از ۲۲ تا ۲۷ دی ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

اسامی پذیرفتگان ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در لینک اعلام شده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی درمورد جشنواره به سایت جشنواره مراجعه کنید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، فرهنگستان هنر