با شادباش نوروز و آرزوی سالی خوش برای شما، «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» در بهار ۹۸ با برنامه‎ای متنوع پذیرای هنرجویان خواهد بود.
«آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» برای کسانی که می‌خواهند عکاسی را از صفر شروع کنند و همچنین عکاسانی که قصد دارند مهارت‌های فنی و نظری خود را ارتقاء بخشند، کلاس‎های مختلفی در سطوح متفاوت تدارک دیده است.

یکی از ویژگی‎های مهم آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای، کیفیت آموزشی مطلوب آن با حضور اساتید با تجربه و شناخته شده‌ی دانشگاهی و عکاسان فعال کشور است. مزایای دیگری چون فضای آموزشی مناسب و استودیوی مجهز در کنار موقعیت مکانی با دسترسی آسان در محدوده‌ی مرکزی تهران (خیابان ولی‎عصر مجاور پارک ساعی) سبب شده تا آموزشگاه عکاسی حرفه‎ای انتخاب اول بسیاری از هنرجویان علاقمند به یادگیری عکاسی و حتی عکاسان حرفه‌ای برای بالا بردن تخصص خود باشد.

دریافت مدرک رسمی عکاسی

هنرجویان آموزشگاه عکاسی حرفه‎ای در صورت سپری کردن موفق کلاس‎های خود و شرکت در آزمون رسمی، موفق به کسب مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند شد و در صورت تمایل برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای نیز می‌توانند اقدام کنند.

مسیر عکاسانه شما

علاقمندان به دنیای عکاسی که دوست دارند به صورت حرفه‌ای وارد دنیای عکاسی شده و با دوربین و مباحث پایه‌ی عکاسی آشنا شوند می‌توانند با کلاس‌های «عکاسی مقدماتی»، «شناخت نور، منابع نور و نورپردازی» و «کارگاه عملی عکاسی پایه» شروع کنند و همچنین کلاس‌های آموزشی دو نرم‌افزار اصلی و تخصصی عکاسی  یعنی «فتوشاپ» و «لایت‌روم» و به صورت تخصصی‌تر «پردازش پرتره» را در کنار این کلاس‌ها ادامه دهند.

هنرجویانی که پیش از این مراحل آموزشی مقدماتی عکاسی را گذرانده و هم اکنون علاقه‌مند به فعالیت‌های تخصصی‌تر در یک زمینه‌ی مشخص هستند، می‌توانند با شرکت در کلاس‌هایی چون «عکاسی پرتره»، «عکاسی معماری»، «عکاسی تبلیغاتی» و «کارگاه کاربردی عکاسی تبلیغاتی» آموخته‌های مقدماتی خود را کامل‌تر و کاربردی‌تر کنند و همچون یک عکاس حرفه‌ای پا در عرصه جدید دنیای عکاسی بگذارند.

برای افرادی هم که عکاسی را به صورت یک مدیوم هنری می‌بینند و می‌خواهند بعدها به عنوان یک هنرمند وارد فضای جدی هنری شوند و در گالری‌های معتبر اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند نیز کلاس‌های تخصصی از جمله، «مبانی ترکیب‌بندی در عکاسی»، «مبانی تجزیه و تحلیل تصویر»، «عکاسی فاین‌آرت» و «کارگاه عکاسی مستند» در نظر گرفته شده است.

کلاس‎های ویژه در سال جدید

«کلاس و کارگاه عکاسی طبیعت» از کلاس‎های پرطرفدار آموزشگاه، که دوره گذشته با استقبال و رضایت خاطر هنرجویان به پایان رسید، فقط یکبار دیگر و در بهار ۹۸ تکرار خواهد شد.
این دوره آموزشی شامل ۸ جلسه کلاس و ۲ سفر یک روزه به «سیمین دشت» و «کویر ابوزیدآباد» است و فرصت مناسبی برای تمرین عکاسی به صورت تئوری و عملی است.
مدرس این کلاس همایون امیریگانه فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته عکاسی است و ده کتاب عکس در زمینه ایران شناسی منتشر کرده است. او همچنین نفر برتر جشنواره ایران شناسی، دو سالانه عکاسی در رشته معماری، جشنواره نوآوری در حوزه مدیریت شهری و داوری چندین جشنواره عکاسی و کسب جوایز متعدد در مسابقات عکاسی را در کارنامه دارد.
بدلیل سکونت مدرس این دوره در امریکا، این کلاس فقط در بهار ۹۸ برگزار شده و تکرار نخواهد شد.

پس از برگزاری موفق «کارگاه ایده پردازی و خلاقیت در عکاسی» در ترم گذشته، این کارگاه در بهار ۹۸ هنرجو می‎پذیرد. هدف برگزاری این کارگاه انجام تمرین‎ها و پروژه‎های عملی بر مبنای ایده‎پردازی در قالب مجموعه عکس و روایت تصویری است. تسلط کامل به عکاسی و نرم افزارهای ویرایش تصاویر برای شرکت در این کلاس لازم و ضروری است.
پرهام تقی‎اف، دانش‎آموخته عکاسی از موسسه عکاسی نیویورک، تدریس این کارگاه را به عهده دارد. آثار وی تاکنون برنده جوایز متعددی بوده است که از جمله آنها می‎توان به جایزه اول مسابقه عکس موسسه عکاسی نیویورک، حضور در سومین جایزه هنر معاصر مجیک آو پرشیا در لندن و مسابقه جهانی عکاسی معماری سال ۲۰۱۷ میلادی اشاره کرد. به علاوه او در نمایشگاه‎های انفرادی و گروهی بسیاری در داخل و خارج از کشور شرکت داشته است. او همچنین مدرس دوره‎های «شناخت نور، منابع نور و نورپردازی»، «عکاسی معماری»، «عکاسی تبلیغاتی» و «کارگاه کاربردی عکاسی تبلیغاتی» در آموزشگاه عکاسی حرفه‎ای است.

امکان پیشنهاد زمان برگزاری کلاس

در سال جدید امکان جدیدی به سایت اضافه کردیم تا از مشارکت هنرجویان در انتخاب زمان برگزاری کلاس‎ها بهره‎مند شویم. چناچه روز و ساعت برگزاری کلاس مطابق با خواست شما نیست، می‎توانید با تکمیل «لیست انتظار» زمان مورد نظر خود را پیشنهاد دهید. اگر درخواست‎ها برای یک روز و ساعت مشخص به حد نصاب حداقل ۶ نفر برسد کلاس برای زمان درخواست شده برنامه‎ریزی و ثبت نام شروع می‎شود.

تماس با ما

علاقمندان به هنر عکاسی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی کلاس‌ها، اطلاع از سرفصل‌های دروس مختلف و آشنایی بیشتر با مدرسان می‌توانند به صفحه‌ی رسمی آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای مراجعه کرده یا هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ با شماره تلفن‌های ۸۸۱۰۶۱۴۲ و ۸۸۱۰۶۱۴۳ در تهران تماس بگیرند.

همچنین برای اطلاع از جدیدترین اخبار درباره‎ی کلاس‌ها می‌توانید صفحه اینستاگرام آموزشگاه را دنبال کنید.