از شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ ساعت ۱۹ نمایشگاه گروهی عکس‌-نوشت در گالری کینو اهواز افتتاح می‎شود.

راویان این نمایشگاه، امیرهادیان، بیتا پوربهلول، حمیدرضا صالحی، فاطمه جمعه‌زاده، مریم مرادی باستانی مهزیار مهدی‌پور همراه با نمایش عکس‌های امیرهادیان، سجاد مصلی، رضا خالقی، فاطمه جمعه‌زاده، سید مدیار شجاعی‌فر ، محمدرضا صالحی، مهزیار مهدی‌پور، نگین یاحقی، هاشم حمید

در بیانیه نمایشگاه به قلم متانت محبی کیوریتور نمایشگاه آمده است:
من که می‌گویم اختلال آبی است! ربطی هم به آن گرم‌ترین رنگ ندارد. آخرین اختلالی که از هر ده‌تا یحتمل نه نفرمان حین خواندن همین نصف خط دچارش بودیم اختلال تمرکز بوده است! اگر شما آن یک نفر هستید که تا این‌جا رسیدید و چشم‌تان مدام برنگشته است اول خط تبریک!

در نمایشگاه پیش‌رو هنرجویان با الهام از عکس‌ها، روایت‌هایی نوشته‌اند و با هویتی مستقل از عکس و متن، در قالبی در‌هم تنیده از هر دو، با عنوان «عکس‌نوشت» آثار خود را ارایه کرده‌اند.

از عزیزانی که طی یک‌سال از زمان برگزاری دوره تا تمرین‌های هفتگیُ هنرجویان و من را حمایت کردند ممنونم. انجام هر نخستین کاری مستلزم ریسک و اشتباه است. با این حال خوش‌حالیم که اولین نمایشگاه عکس‌نوشت را در این شهر برگزار کردیم و همراهی مخاطب‌های فرهیخته را داریم.

سازمان جهانی بهداشت دو سال گذشته در روز جهانی بهداشت شعار «افسردگی: بیا حرف بزنیم» را منتشر کرد! خب ما هم یادگرفتیم به سود خودمان و شعار نمایشگاه می‌دهیم: « اختلال: بیا بخوانیم».

گشایش: ۱۸ خرداد ۹۸ ساعت ۱۹
نمایشگاه تا ۲۳ خرداد ۹۸ از ساعت ۱۸ تا ۲۳ ادامه دارد.
گالری کینو: اهواز – بلوار پاسداران – سه‌راه فرودگاه – بین زاهد و وطن – پلاک ۷۳۸