جمعه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸ نمایشگاه ویدیو-پرفورمنس گروه هنری نوآر با عنوان «تِله سیتی-تهران» در گالری Ag افتتاح می‎شود.

در سال ۱۳۹۳ پروژه مشترک تله‌ سیتی از همکاری چهار هنرمند فعال در اجرهای شهری شکل گرفت؛ اُلیویه ویلانو و یوآنا آروفات از فرانسه و مینا بزرگمهر و هادی کمالی‌ مقدم از ایران، با هدف به چالش کشیدن فضای شهری به مثابه صحنه‌ای برای اجرا، سفری را به گوشه کنار شهر تهران آغاز کردند. در این مسیر هر یک با خلق شخصیتی دغدغۀ فردی خود را در ارتباط با فضای پیرامون و مرز میان نمایش و زندگی روایت کردند. نتیجۀ این سفر، مجموعه ایست از ویدیو پرفورمنس‌هایی که شهر تهران را از نگاه این چهار نفر روایت می‌کند.

ملاقات چهار مسافر روی فرش، که می‌توان آنرا نتیجۀ رویدادِ همزمانی دانست، دریک روز بهاری، زیر برج آزادی اتفاق می افتد. آن‌ها در یک لحظه و در یک زمان با هم در تابلوی نمایش خوشبختی قرار می‌گیرند. این تابلوی سرگردان، سوار بر قالیچۀ پرنده به میان مردم کوچه و بازار سفر می‌کند تا قصۀ این چهار مسافر را در شهر تهران روایت کند.

تله سیتی، با جابجا کردن مرز میان نمایش و زندگی، روایت سفریست از چهار نگاه در جستجوی یک شهر.
تهران؛ این صحنۀ بزرگِ نمایش زندگی، که ما همگی همزمان بازیگر و تماشاگرش هستیم؛ صحنه‌ای برای نمایش آرزوها و ترسها، که هر روز بساطش را پهن می‌کند و ما غرق در بازی‌هایش می‌شویم.

پروژۀ تله سیتی تا کنون دو اجرا را در قالب «سفر-روایت نمایشی» (Narrative tour performance) در کشور فرانسه به نمایش عموم در آورده، که هر کدام بر اساس فضای اجرا، طراحی مختص به خود داشته است.

ویدئو، متن و کارگردانی: هادی کمالی مقدم و مینا بزرگمهر
اجراگران: یوآنا آروفات، مینا بزرگمهر، هادی کمالی مقدم و الیویه ویلانو
تصویربردار: پیمان کرمانی
دستیار اجرا: الاهه نور

گشایش: جمعه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰
نمایشگاه تا ۸ مردادماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.
ساعت پرفورمنس روزانه ۲۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰
تهیه بلیت پرفورمنس از طریق تماس با ۰۹۳۹۲۷۲۷۷۳۷ بین ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰
گالری Ag: تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، شماره ۴۳