شروین امدادیان، «صعود»، ۱۳۹۵

هشتمین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه‌های استعداد ای جی جمعه ۲۸ شهریوربا نمایش عکس‎های شروین امدادیان در گالری ای جی برگزار می‌‌شود.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: این مجموعه حاصل عکاسی در هنگام صعود به قله‌های علم کوه، سبلان، زرد کوه، آزاد کوه و قله‌های اطراف تهران است؛ که از سال ۱۳۹۵ تا به امروز شکل گرفته‌اند و ادامه دارد. با برداشتن هر قطعه سنگ، بازدیدکنندگان ترغیب به روند تکمیل چیدمان سنگ‌چین* در فضای گالری می‌شوند -وزن سنگ‌ها یادآور وزن اضافه دوربین در هنگام صعود است-.

*در باستان‌شناسی، به توده‌‌ای از سنگ‌‌های درشت که برای یادبود یا نشانه‌گذاری چیده می‌‌شده است گفته می‌شود در قدیم رهگذران عادت داشتند بر روی گردنه‌‌ها و پیچ‌‌ها سنگ‌چین‌‌هایی برای شناسایی راه‌‌ها درست کنند و رهگذران بعدی به نوبه خود به مرور، سنگ‌‌هایی را به آنها می‌افزودند؛ امروزه، کوهنوردان نیز براى مسیریابى و نشانه‌گذاری محل قله از «سنگچین» استفاده می‌کنند.

شروین امدادیان (تهران، ۱۳۶۷) دارای دو مدرک لیسانس کشاورزی گرایش آب و نقاشی از دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد گرگان و هنر و معماری تهران است وی تاکنون در چند نمایشگاه گروهی در گالری‌های ایوان (۱۳۹۶، یک تکه زندگی به یاد عباس کیا رستمی)، خانه هنرمندان (۱۳۹۶، پنجمین جشنواره هنر برای صلح)، گالری نک (۱۳۹۶، اولین دوره فروش سالانه)، گالری طراحان آزاد (۱۳۹۶، شبتاب ۳) و گالری پردیس ملت (۱۳۹۷، ششمین فستیوال بین اللملی هنر برای صلح) شرکت کرده است.

گشایش: جمعه ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰
بازدید: ساعت بازدید روزانه ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰. نمایشگاه تا ۴ مهرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.
گالری Ag: تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، شماره ۴۳