نهمین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه‌های استعداد ای جی جمعه ۵ مهر با نمایش عکس‎های فردین نظری در گالری ای جی برگزار می‌‌شود.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: با گسترش شهرها و افزایش میل افراد به شهر‌نشینی، فضاهای طبیعی بسیاری از بین رفته‌اند. چیزی که به وضوح امروزه می‌توان در شهرها و حاشیه شهرها دید، تضاد بین این دو وضعیت در قالب تکه‌های به جا مانده از طبیعت است و دلیل اصلی نظری برای شروع به عکاسی.

آیا این تضاد باقی خواهد ماند؟ یا جای خود را به ساختمان‌های بتونی، جاده‌ها، سیم‌ها و تیرهای چراغ برق خواهد داد و طبیعت نیز به دست فراموشی سپرده شده، جای خود را به محیط‌های مصنوعی و طبیعت‌های ساختگی خواهد داد؟ نتیجه هر چه باشد این‌ها مناظری از زمان حال هستند…

فردین نظری (۱۳۶۲) دارای مدرک‌های کارشناسی ارشد در رشته مرمت اشیاء فرهنگی و تاریخی، و کارشناسی در هنر اسلامی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز است.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۸ با فراگیری نقاشی و موسیقی آغاز کرده و از سال ۱۳۸۶، همزمان با ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته‌ی هنر، فعالیت جدی خود را در زمینه عکاسی دنبال کرده است.

علاوه بر فعالیت در حوزه‌ی عکاسی، وی مشغول تدریس رشته‌ی هنر در مراکز آموزش عالی و آزاد هنری می‌باشد و به عنوان فیلم‌ساز و مدیر فیلم‌برداری در چندین پروژه حضور داشته است.

در حوزه‌ی عکاسی موفق به دریافت جوایزی مانند: جایزه اول، تندیس و دیپلم افتخار هشتمین جشن تصویر سال (تهران ۱۳۸۹)؛ نفر اول بخش ویژه جشنواره بین المللی عکس رژان (شهریور ۱۳۹۱)؛ جایزه برتر بخش آزاد پنجمین جشنواره ملی عکس مشهد (۱۳۹۱) شده است.

وی در سابقه خود، تجربه برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس درخانه هنرمندان ایران (تهران، ۱۳۹۰) و نگارخانه تماشا (قزوین، ۱۳۹۱) را دارد. آثار او در بیش از ۵۰ عنوان کتاب، مجله و نمایشگاه‌های گروهی به نمایش در آمده است.

گشایش: جمعه ۵ مهرماه، ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰
بازدید: نمایشگاه تا پنجشنبه ۱۱ مهرماه ادامه دارد.
گالری ای. جی: خیابان کریم‌خان، خیابان عضدی جنوبی، شماره ۴۳