نمایشگاه عکس‌های آرش اکبری ‌سنه با عنوان «تهران دیدن» از روز جمعه ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ در گالری الهه افتتاح می‌شود.

آرش اکبری سنه درباره هفتمین نمایشگاه عکس انفرادی خویش اینگونه می‌‌نویسد:
من عاشق تهران هستم، اما بی رودربایستی تهران هر روز مورد حملات بی‌پایان کلامی مختلفی قرار می‌گیرد؛‌ مثلا مردمش می‌گویند فقط دو هفته آسمان آبی‌اش در سال نمایان می‌شود و اینکه این بینوا چقدر کثیف و شلوغ و بدریخت شده است.
قبول که شلوغ است و ترافیک دارد ولی طاقت ندارم زیبایی‌‌های شهرم را هم در کنار کمبودهایش ندید بگیرم؛ شهری که در و دیوارش پر است از ردپای هنرمندان کمتر به‌‌نام و معمارانی که جای جای شهر را با هنرشان برای ساکنانش زیبا کرده‌‌اند.
باور دارم می‌‌توان تهران را واقعا دید، از آن دیدن‌‌ها که سهراب پس از شستن چشم‌‌ها به آن اشاره کرده بود؛ دیدنی که یادمان می‌‌آورد شهر فقط معبری چند باندی برای عبور با سرعت زیاد و یا خانه‌‌ای بزرگ برای خوابیدن در آن نیست، بلکه شهر جاییست برای لذت بردن از زیبایی‌‌های پنهان و آشکاری که در پس هر کوچه و خیابانش منتظر کشف شدن دوباره توسط ساکنانش است.

آرش اکبری سنه متولد ۱۳۶۱، هنرمند و عکاس آزادی است که آثارش طی ده سال گذشته در مجلات هنری، مسابقات، نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی به نمایش در آمده است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به حضور آثار این هنرمند در دوسالانۀ ملی عکس ایران، جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، اکسپو عکس صبا، اکسپو عکس تهران خانه هنرمندان، جشنواره عکس همراه تهران، آرت واک تهران کاخ سعد آباد، جشنواره عکس کارت پستال‌های شهری پردیس سینمایی ملت، گالری ماه مهر، گالری هفت ثمر، گالری ایوان، کافه گالری گلاب، گالری الهه، گالری زیرزمین دستان، فصلنامه هنری حرفه هنرمند و ماهنامۀ همشهری داستان اشاره کرد.

گشایش: جمعه ۱۹ مهرماه، ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید: تا روز پنجشنبه ۲ آبان ماه ۱۳۹۸، همه روزه به جز چهارشنبه‌ها و تعطیلات رسمی، ساعت ۱۶ تا ۲۰
گالری الهه: تهران، بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، خیابان نازنین، بن بست امینی، پلاک ۳