به گزارش روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، نتایج اولیه هفتمین جشنواره بین المللی عکس خیام اعلام شد.

اسامی برندگان ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ در مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه اعلام می‌شوند.

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس خیام در ۶ بخش با موضوع آزاد تک ‌رنگ، موضوع آزاد رنگی، موضوع شهر، موضوع خلاقه، موضوع گردشگری و موضوع مردم برگزار می‌شود.

در هفتمین دوره جشنواره، در مجموع ۱۶۰۰ دلار جایزه‌ی نقدی به‌همراه نشان‌های فیاپ، PSA، خیام و کمال‌الملک به برگزیدگان اهدا خواهد شد. همچنین همانند دوره‌های پیشین، کتاب نفیس جشنواره برای تمامی شرکت‌کنندگان حتی شرکت‌کنندگانی که آثارشان در جشنواره پذیرفته نشده ارسال خواهد شد. کتاب و گواهی پذیرش پس از مراسم پست خواهد شد.

در این دوره همچنین با حمایت اسپانسرهای جشنواره، جوایز ویژه‌ای در ۳ بخش ویژه شهر تهران، بهترین عکس هوایی و بهترین عکس نجوم اهدا می‌شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام تنها رویداد حوزه‌ی عکس در ایران است که با مجوز و استانداردهای فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار می‌شود و نتایج آن در سوابق شرکت‌کنندگان برای دریافت القاب فیاپ و PSA ثبت خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به‌منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس – وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» – برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در این قسمت نتایج اولیه را مشاهده کنند.

برای اطلاع از روش دریافت القاب فیاپ به اینجا مراجعه کنید.