به گزارش وبسایت عکاسی و به نقل از انجمن علمی رشته عکاسی دانشگاه تهران، دبیر علمی، دبیر اجرایی و اعضای شورای سیاست‌گذاری پنجمین سالانه عکس دانشگاه تهران انتخاب شدند.

سالانه عکس دانشگاه تهران در چهار سال گذشته با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده‌ی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، نشست‌های تخصصی با محوریت عکاسی، پخش فیلم مستند عکاسان بزرگ، نشست‌های گفتگو با هنرمندان، پژوهشگران و عکاسان و همین‌طور گفتگو با استعدادهای نوظهور عکاسی ایران، به فعالیت مستمر خود ادامه داده و تبدیل به یکی از رویدادهای مهم دانشگاهی رشته‌ی عکاسی ایران شده است.

در ادامه‌ی همین روند و طبق اساسنامه‌ی سالانه، انجمن علمی رشته عکاسی دانشگاه تهران با انتشار فراخوان اقدام به دریافت پروپوزال دبیر اجرایی کرد و پس از بررسی پروپوزال‌های ارسال شده، دبیر اجرایی این دوره از سالانه و اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره انتخاب شدند.

روز یکشنبه مورخ ۴ خرداد ۱۳۹۹ با اعلام اسامی شورای سیاست‌گذاری پنجمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران، این شورا رسماً فعالیت خود را برای برنامه‌ریزی و تبیین رویکردهای این دوره از سالانه آغاز و چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ اولین جلسه‌ی‌ِ خود را برگزار کرد.

در این دوره، مهدی وثوق‌نیا به‌عنوان دبیر علمی، ژوبین عبدیانی به‌عنوان دبیر اجرایی و امیرهادی شیرزادی و امین شیرپور به‌عنوان اعضای سیاست‌گذاری پنجمین سالانه عکاسی دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران فعالیت خواهند کرد. زمان‌بندی رویدادها و اطلاعیه‌های این دوره از سالانه به‌تدریج در کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام این سالانه منتشر خواهد شد.