با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت آموزشگاه‌های هنری و سینمایی از شنبه ۲۴ خرداد مجاز اعلام شد.

در همین راستا آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای که از ۴ اسفند ۹۸ تعطیل شده بود فعالیت مجدد خود را بتدریج از شنبه ۲۴ خرداد از سر خواهد گرفت.

آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای ضمن رعایت مفاد دستورالعمل بهداشتی صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ظرفیت کلاس‌ها را به حداکثر ۸ نفر کاهش داده است. همچنین حداکثر فاصله گذاری اجتماعی در کلاس ها با فضاسازی مناسب اعمال شده است.

آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای تلاش دارد با همراهی و همکاری هنرجویان وفادار خود که در طول سالیان گذشته همیشه یار و همراه ما بودند با برگزاری کلاس‌های متنوع عکاسی ضمن از سرگیری فعالیت مجدد اقدام به برگزاری دوره‌های جدید، نشست‌ و کارگاه‌های کوتاه مدت و فشرده کند.

مدیریت و اساتید آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای ضمن سپاس از همراهی یکایک هنرجویان عزیز خصوصا هنرجویان ترم زمستان ۹۸ که با همراهی بی دریغ و ستودنی خود ما را در برگزاری ادامه کلاس‌ها به صورت آنلاین همراهی کردند از هنرجویان آموزشگاه تقاضا دارد با ثبت نام به هنگام در کلاس‌های ترم تابستان ۹۹ و معرفی آموزشگاه به دوستان و آشنایان موجب رونق کلاس‌ها و سرگیری فعالیت آموزشگاه شوند.

شرایط خاص ماه‌های گذشته بعلت همه‌گیری بیماری و تعطیل شدن آموزشگاه، باعث مشکلات فراوانی برای آموزشگاه شده است که جبران آن نیازمند یاری و همراهی شما عزیزان است.

چطور می‌توانم به ادامه فعالیت آموزشگاه کمک کنم؟

  • در کلاس‌های ترم تابستان به موقع ثبت نام کنید. ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنید تا کلاس با تعویق روبرو نشود.
  • کلاس‌های آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.
  • اگر از هنرآموزان قبلی آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای هستید و در اینستاگرام فعال هستید، تجربه‌تان را از آموزشگاه، کلاس‌ها و اساتید در این محیط منتشر کنید و صفحه آموزشگاه را تگ کنید. @class.akkasee
  • در سایت آموزشگاه و در صفحه مربوط به کلاس، ارزیابی خود را از کلاس یا کلاس‌هایی که در آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای گذرانده اید در بخش «نظرات» کلاس ثبت کنید. نظرات شما به علاقه مندان در ثبت نام کلاس بسیار کمک می‌کند.
  • درخواست کلاس کنید! با توجه به کاهش پذیرش هنرجو در هر کلاس این امکان فراهم است که با دوستان و همکلاسی‌های خود کلاس خصوصی داشته باشید. آموزشگاه آمادگی دارد با ۵ نفر کلاس مورد نظر شما را در روز و ساعت دلخواه برگزار کند.
  • کتاب و فیلم‌های آموزشی عکاسی مورد نیاز خود را از فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی تهیه کنید. جامعترین مجموعه کتاب و فیلم عکاسی در این فروشگاه عرضه شده است. ارائه کتاب‌های چاپ گذشته با قیمت پشت جلد، تخفیف ۱۱ تا ۸۰ درصدی ۵۰ عنوان از کتاب ها، ارسال بلادرنگ به سراسر کشور و ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۴۰۰ هزار تومان از امتیازهای خرید از فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی است.

لازم بذکر است از نیمه فرودین ۹۹ با استمرار شرایط قرنطینه، بیش از ۱۵۰ هنرجو که کلاس‌هایشان از ترم زمستان باقی مانده بود با همراهی بی نظیر و درک صحیح از شرایط، ادامه کلاس‌های خود را به صورت آنلاین به پایان رساندند.

همچنین کلاس‌های ترم بهار از اردیبهشت به صورت آنلاین ادامه یافت و تا امروز ۲۰ کلاس آنلاین با بیش از ۱۶۰ هنرجو برگزار شده است.

هنرجویان و علاقه‌مندان توجه داشته باشند که برای ثبت نام و مشاوره آموزشگاه کماکان تعطیل خواهد بود و فقط در زمان برگزاری کلاس‌ها آموزشگاه باز است. ثبت نام کلاس‌ها به صورت اینترنتی و راهنمایی و مشاوره در تماس با شماره ۸۸۱۰۶۱۴۲ ممکن است.

برای اطلاع از برنامه کلاس‌های حضوری به آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای مراجعه کنید.

برای اطلاع از برنامه کلاس‌های آنلاین به مدرسه آنلاین عکاسی مراجعه کنید.