با پایان داوری و انتخاب آثار اسامی عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه گروهی عکس با موضوع فرهنگ و زندگی ایرانی در ایالت آیداهوی آمریکا اعلام شد.

براساس اعلام برگزارکنندگان این نمایشگاه، ۱۹۲ عکاس از سراسر ایران برای شرکت در این فراخوان آثار خود را ارسال کردند که نهایتاً ۳۲ عکس از ۲۷ عکاس موفق به راه‌یابی به نمایشگاه شدند. پیش از این و طبق فراخوان قرار بود فقط ۱۵ عکس برای نمایشگاه انتخاب شود ولی با توجه به استقبال کمی و کیفی عکاسان از این فراخوان، برگزارکنندگان نهایتاً با پذیرش ۳۲ عکس موافقت کردند.

حسن الماسی، علی خوانین (۲ عکس)، حمیدرضا امیری‌متین، امیرحسین کمالی، ابراهیم علی‌پور (۲ عکس)، امیر صادقی، حسین اسماعیلی، جاوید تفضلی، عبداله حیدری، مجید حجتی (۲ عکس)، مهران مافی‌بردبار، حسین میرکمالی، یعقوب خوانسالار، محمدحسن باقری، حسین حاجی‌لری، داود ایزدپناه، کیوان جعفری (۲ عکس)، نسیم منصوری، میلاد رفعت، سارا موسی‌زاده، محمدرضا نظمی، حمیدرضا نوروزی، احمد تاجی، محمدبهمن زیاری، زهره لک، امیدرضا پورنبی (۲ عکس) و برنا میراحمدیان ۲۷ عکاس راه‌یافته به این نمایشگاه هستند.

طبق فراخوان تمامی عکاسان برگزیده‌ی نمایشگاه روز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ از طریق ایمیل از گزینش عکس خود مطلع شدند. نمایشگاه آثار برگزیده از ۲ مهر تا ۱۹ آذر ۱۴۰۰ به میزبانی مرکز تاریخی و هنری Lewis-Clarck شهر لوئیس‌تون وابسته به کالج ایالتی Lewis-Clarck در ایالت آیداهوی آمریکا برپا خواهد شد.