نمایشگاه گروهی عکس «هستم، آن‌چه می‌بینم» با حضور ۲۵ هنرمند و کیوریتوری سهراب احمدی عصر جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در گالری مژده گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان شهرام احمدزاده، آرمان استپانیان، مهدیه افشار، رامین حائری زاده، مجید حجتی، بابک حقی، هوفر حقیقی، سیامک زمردی مطلق، مریم زندی، سارا ساسانی، مهدی سحابی، مریم سعیدپور، احمد عالی، نازلی عباس‌پور، نازلی عباسی، فرشاد فرشته حکمت، محمد فرنود، پریسا فهامی، بابک کاظمی، مجید کورنگ بهشتی، عباس کیارستمی، وحید مومن‌زاده، مهران مهاجر، غزاله هدایت و آلفرد یعقوب زاده به تماشا درمی‌آید.

سهراب احمدی، منتقد هنری و کیوریتور این نمایشگاه در معرفی این مجموعه نوشته است: «اِگو و جهانِ پیرامون آن به گونه‌ای جدایی‌ناپذیر با یک‌دیگر پیوند دارند. این پیوند موجب می‌شود که ادراکات چندحسی در ارتباط با «در جهان بودگی» سوژه تعریف شود. نیروهای حسی-حرکتیِ «من» این ادراکات را از جهان بیرون احضار می‌کنند، اندیشه خارج از این جهانِ درهم‌تنیده و پیوسته وجود ندارد، بلکه در «آن» است. در این دنیا، دیدنی‌ها برای عکاس-ناظر اندیشه می‌سازند، او با منظوری ویژه می‌نگرد و با تردید افکندن در نگاهش، بین درونِ «من» و برون خطِ افق می‌سازد، این خطِ افق که در یک آن اتحاد من و جهان است در کنار تردید عکاس در دیده‌هایش موجب زایش تصویری اندیشه‌ورزانه می‌شود. بنابراین من مبدل به چیزی می‌شوم که می‌بینم.»

نمایشگاه «هستم، آن‌چه می‌بینم» تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان با رعایت تمامی قوانین بهداشتی و فاصله اجتماعی می‌توانند در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ دیدن کنند.


نمایشگاه «هستم، آن‌چه می‌بینم»
۱۲ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
ساعات بازدید: ۱۶ تا ۲۰
نشانی: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷، گالری مژده – نقشه
گالری مژده شنبه‌ها تعطیل است.
تلفن: ۰۲۱۲۲۰۶۷۴۴۲
وبسایت: mojdehartgallery.com