نمایشگاه مشترک گروهی از دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران و دانشگاه KASK در مرکز هنرهای زیبای شهر گنت کشور بلژیک به‌عنوان بخشی از رویداد Unistructing Photography از روز اول فروردین ۱۴۰۱ به‌مدت پنج روز برگزار شد.

این رویداد یک هفته‌ای به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد آموزش عکاسی در دانشگاه KASK به نمایش کارهای دانشجویان عکاسی از نقاط مختلف جهان می‌پردازد. در این رویداد کارهای مشترکی از گروه‌های دانشجویی دانشگاه‌های زیر به نمایش درآمد:

  • Victorian College of the Arts، ملبورن، استرالیا
  • International Center of Photography، نیویورک، آمریکا
  • Lucerne University of Applied Sciences and Arts، لوسِرن، سوئیس
  • The Royal Academy of Fine Arts (KABK)، لاهه، هلند
  • پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران

پروژه «Putting ideas into words to make room for the pictures» بخشی از این رویداد است که با تلاش مشترک ۲۱ دانشجو عکاسی از دانشگاه KASK و پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران انجام گرفته است. آن گونه که رضا یاوری در متن معرفی این نمایشگاه آورده، این پروژه قصد دارد «پلی میان دو گروه مشابه از انسان‌ها از دو کشور دور از هم [ایجاد کند]، کسانی که برای کشف دنیای یکدیگر از طریق طرح سؤال کنجکاوند و حاضرند که دنیای خودشان را با عکس نشان دهند.»

در روند انجام این پروژه هر شرکت‌کننده پنج سؤال از شرکت‌کنندگان دیگر دریافت کرده و در قالب پنج عکس به سؤال‌ها جواب داده است.

عکاسانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در آمده عبارت اند از:

امیر ابراهیمی، معین بهرامی، نگین جانی، یلدا جهان‌پناه، متینا سماعی، مهتاب قائدی، رضا قاسمی، سونیا قنبری، تارا کاشفی، ماه‌گل عباسی، غزاله غضنفری، رضا یاوری، Giada Cicchetti ، Rembert De Prez، Cline Didden، Benina Hu، Marens Van Leunen، Natalie Malisse، Elke Pannier، Harald Six، Rein Van Der sypt