مراسم وداع با پیکر بابک برزویه عزیزمان، ساعت ۹ صبح جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ از خانه هنرمندان ایران به سمت آرامگاه ابدی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

در پی انتشار خبر درگذشت بابک برزویه نهادها و تشکل‌های صنفی هنری و عکاسی در کنار هنرمندان سینما و تئاتر و عکاسی با صدور اطلاعیه درگذشت این هنرمند را به خانواده و جامعه هنری و عکاسی تسلیت گفتند.

در پوستری که برای بدرقه پیکر بابک برزویه منتشر شده، نشان خانه هنرمندان ایران، خانه سینما، انجمن عکاسان ایران، خانه تئاتر، انجمن صنفی عکاسان سینما، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران و انجمن عکاسی میراث فرهنگی به‌عنوان میزبان‌های مراسم درج شده است.

مدیر سایت عکاسی و همکاران و اساتید آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای ضمن عرض تسلیت به همسر و فرزندان بابک برزویه خود را در غم از دست دادن دوست قدیمی و یار و همراه همیشگی شریک می‌دانند. روحش شاد و یادش گرامی

نشانی: خیابان طا‌لقانی، بعد از تقاطع ایرانشهر، خیابان موسوی شمالی (فرصت سابق)، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران

پیام تسلیت هیات مدیره انجمن عکاسان ایران در پی درگذشت بابک برزویه

بابک برزویه آسمانی شد.
ما ماندیم و نگاهی به دری که تا ابد خشک میشود از نیامدنش به انجمن.
جامعه‌ی عکاسی، امروز هنرمندی وفادار و نیک‌سرشت را از دست داد. هنرمندی که تنها متعلق به جامعه عکاسی نبود. سینما و تئاتر هم مدیون تلاش‌های او بودند.
بابک برزویه در طول عمر خود در ده‌ها نمایشگاه حضور داشت، پلان‌های زیادی از سینما با عکس‌های او ماندگار شدند و صحنه‌های تئاتر او را فراموش نخواهند کرد.
هیات مدیره انجمن عکاسان ایران فقدان غمناک زنده‌یاد بابک برزویه دوست هنرمند و عضو محترم هیات مدیره این انجمن را به جامعه هنری و عکاسی و همچنین خانواده‌ی محترم برزویه، همسر و فرزندانش تسلیت عرض می‌کند.
روحش شاد و یادش گرامی.

پیام تسلیت مدیر کل دفتر مطالعات و دانش سینمایی

جعفر انصاری فر، مدیر کل دفتر مطالعات و دانش سینمایی در پی درگذشت بابک برزویه، موسس و مدیر مسئول آموزشگاه شیدنگار و هنرمند عکاس نامدار در حوزه سینما و مطبوعات پیام تسلیت منتشر کرد:

استاد بابک برزویه، هنرمند عکاس، مدرّس، موسس و مدیر مسئول آموزشگاه شیدنگار که از فعالان برجسته عرصه سینمای کشور و از افتخارت دفتر مطالعات در حوزه آموزش عکاسی بودند، دیده از جهان فرو بست و جامعه هنری و سینمایی به سوگ این هنرمند ارزشمند نشست ولی بی‌تردید همچون آثار ارزشمند و ماندگار خود، نام و یادش، در حافظه‌ها تا همیشه ایّام، مانا و جاودان خواهد بود.
اینجانب درگذشت آن عزیز ارزشمند را به خانواده گرامی ایشان و جامعه هنری تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.