هجدهمین جلسه هیات مدیره انجمن عکاسان ایران در تاریخ یکشنبه  بیست و سوم خرداد در خانه هنرمندان ایران تشکیل شد. در این جلسه مقرر شد، علاوه بر کارت شناسائی که ظرف چند روز آینده صدور آن برای اعضایی که حق عضویت سالانه خود را پرداخته اند آغاز شود، برای اعضاء، گواهی نامه عضویت نیز صادر شود تا آنان بتوانند از مزایایی که چنین گواهی نامه‌هایی دارند بهره‌مند گردند.
ضمنا برای اطلاع آن دسته از اعضائی که هنوز نسبت به پرداخت حق عضویت خود اقدام نکرده‌اند می‌رساند که جهت دریافت کارت و گواهی عضویت می‌بایست هرچه زودتر نسبت به پرداخت آن به حساب موقت انجمن، حساب جاری شماره  39132338 به نام ساعد نیک ذات، مریم زندی و افشین شاهرودی نزد شعبه محمودیه کد شعبه ۳۹۱بانک تجارت قابل پرداخت در تمامی شعب این بانک در سراسر ایران اقدام کنند. بدیهی است کسانی  به عنوان عضو انجمن شناخته شده وکارت و گواهی عضویت برای آنان صادر می‌شود که نسبت به پرداخت حق عضویت خود اقدام نمایند.
جهت اطلاع اعضاء اضافه می‌کند که با توجه به امکانی که از جهت صرفه‌جویی در پاره‌ای از هزینه‌های سال اول ایجاد شده  استثنائا معادل چهل هزار تومان تخفیف برای حق عضویت سال اول در نظر گرفته شده است. لذا همانطور که در اطلاعیه‌های قبلی اعلام شده میزان حق عضویت امسال بجای یکصدو بیست هزارتومان معادل هشتاد هزار تومان است که اعضاء می‌بایست آنرا به حساب فوق واریز و کپی فیش آن را از طریق تلفاکس شماره  88313089 به دبیرخانه انجمن واقع در خانه هنرمندان ایران ارسال کتند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه انجمن که ساعات کار آن تا اطلاع ثانوی فقط از ۳ تا ۵ بعد از ظهر است تماس بگیرید.