عکس‌های برگزیده مسابقه عکاسی از نمایش «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» جمعه یازدهم تیر ۸۹، از ساعت پنج تا هشت بعد از ظهر، در سالن پاییز خانه هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود.
در این نمایشگاه عکس‌های نغمه ارجمند، آرش اسکویی، نرگس امامی، ایمان برادران، بابک برزویه، سمیرابختیاری، ساغر برکات، میلاد بهشتی، خسروپرخیده، امیرحسین جباری، علی حدادی اصل، بیتاریحانی، مونا سرتوه، اعظم شادپور، سالار سالاری، آبتین سرایی، صبا سهیلی، اعظم شادپور، حسین علیزاده، لیلی صدیق، بهاره فلاحی، مجید قاضی پور، ملیحه کیادربند سری، سپهر کبیری مجد، آوا کیایی، بهار منتظر صاحب، روشن نوروزی، موسی هاشم زاده که به مسابقه راه یافته بودند در کنار عکس‌های اعضای انجمن تئاتر ایران، رضا موسوی، مسعود پاکدل، ابراهیم حسینی، شکوفه هاشمیان، سیامک زمردی مطلق و گلریز فرمانی ارایه می‌شود.

با توجه به تغییر روزهای کاری و ساعت بازدید از خانه هنرمندان ایران علاقه مندان به بازید از این نمایشگاه می توانند از یکشنبه سیزدهم تا پنجشنبه هفدهم تیر از نمایشگاه بازدید کنند.
خانه هنرمندان شنبه‌ها تعطیل است و ساعت کار روزهای پنجشنبه و جمعه از ۱۴ تا ۲۰ و یکشنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح تا ۲۰ تعیین شده است.